Andre end mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

FrkT

AalborgPigen skriver:

MIG !!! og der er hundekoldt her .. Jeg kan ikke forstå at der skal være så pokkers koldt !! 

Nej det er fuldkommen latterligt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

FrkT

An&Jo skriver:

jeg har ikke haft varme på siden 1 marts.. der blev slukket den dag, og jeg har vinduerne åbne hver dag og her fryser vi ikke..

så her bliver der ikke tændt for varmen igen..

Hold da op, hvor må det være lækkert. Hvad har I så af temperatur indenfor?

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

MinNoah skriver:

Jep! Har også tændt for varmen... Gider simpelthen ikke gå og fryse!! Men ja virkelig sørgeligt at man stadig skal have tændt i maj måned!

Præcis! 

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

Dinna88 skriver:

Ja, bestemt
Man kan jo ikke rende og ud leje et hus eller købe et, når begge parter er på SU. Desuden vil jeg slet ikke bosætte mig eet sted i en alder af 20 år.  

Det kan jeg sagtens forstå.... 

Anmeld

6. maj 2012

An&Jo

FrkT skriver:

Hold da op, hvor må det være lækkert. Hvad har I så af temperatur indenfor?

jamen jeg tror da vi ligger omkring de 20 grader i alle rummene..

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

An&Jo skriver:

jamen jeg tror da vi ligger omkring de 20 grader i alle rummene..

Det var da ligegodt fantastisk! Måske I bor i et magisk hus... hmmm 

Anmeld

6. maj 2012

MortilElias2010

FrkT skriver:

..som har slukket for varmen i sit hjem i løbet af de dejlige varme dage vi havde, som nu fortryder det i stor stil, men som alligevel er for stædige til at ville tænde igen? (vi skriver altså 6. maj for søren da, det KAN ikke passe....).

Går rundt herhjemme med uldsokker udenover de almindelige og råfryser, men nægter at tænde for varmen igen, det er rigeligt dyrt i forvejen, og sidste år slukkede vi for den i april måned, så det kan sq ikke passe at den ikke kan være slukket 6. maj! Arggghhhh gå væk kulde.... 

Ha, ha, ha nej du er ikke ene.... har dog skruet op i stuen, kunne simpelthen ikke holde det ud... men har gjort det i smug, manden er jo nærmest lavet af is og syntes det er skønt

Anmeld

6. maj 2012

An&Jo

FrkT skriver:

Det var da ligegodt fantastisk! Måske I bor i et magisk hus... hmmm 

haha, naah intet magisk hus her..

Det er så ringe isoleret at man skulle tro det var løgn, ihvertfald imellem lejlighederne, så ikke nok med at jeg kan høre ALT hvad min naboer, og underboer laver, så fiser deres varme lige ind i min lejlighed, så de fyrer for mig..

Anmeld

7. maj 2012

FrkT

MortilElias2010 skriver:

Ha, ha, ha nej du er ikke ene.... har dog skruet op i stuen, kunne simpelthen ikke holde det ud... men har gjort det i smug, manden er jo nærmest lavet af is og syntes det er skønt

Puhhh du er heldig! Jeg kunne godt bruge noget varme i stuen også!

Anmeld

7. maj 2012

FrkT

An&Jo skriver:

haha, naah intet magisk hus her..

Det er så ringe isoleret at man skulle tro det var løgn, ihvertfald imellem lejlighederne, så ikke nok med at jeg kan høre ALT hvad min naboer, og underboer laver, så fiser deres varme lige ind i min lejlighed, så de fyrer for mig..

Ha ha, det er sq da skide smart..... så betaler de jo varmen for dig, fantastisk! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.