Andre end mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

FrkT

frk andreasen skriver:

vores er også slukket men vi bruger dem heller ikke vi har osse en brændeovn men ike rigtig mere brænde der er tørt, først til vinter igen .. men jo mine tæer er også frossne snart

Åhhh det er bare træls med vådt brænde! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

FrkT

Tina&Martin skriver:

Vi har faktisk sovet med åben vindue længe og sover med tynd dyne året rundt. Vores 1. Sal er mega varm i sig selv.

Åhhh det lyder dejligt med en varm 1. sal....

Herhjemme er vi vidt forskellige mht. varmen, for jeg sover med tyk vinterdyne året rundt, og om vinteren sover jeg med 2 af de tykke vinterdyner PLUS uldtæppe og masser af tøj på, og jeg fryser næsten altid om natten, hvor Jens sover med et gigatyndt vattæppe året rundt, og han har det varmt om natten.... så vi sover også med åbent vindue, ellers kan han slet ikke sove... jeg falder i søvn alligevel efter noget tid, og når jeg så vågner senere på natten (hvis jeg gør det), så har jeg altid en god sovevarme, og så er kulden ikke et problem længere..

Anmeld

6. maj 2012

frk andreasen

FrkT skriver:

Åhhh det er bare træls med vådt brænde! 

skide irriterende men som du siger vi skriver maj månede nu. så burde vi heller ikke skulle varme op mere og nægter osse at købe mere træ

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

frk andreasen skriver:

skide irriterende men som du siger vi skriver maj månede nu. så burde vi heller ikke skulle varme op mere og nægter osse at købe mere træ

Anmeld

6. maj 2012

Miss BananaHammock

FrkT skriver:

Ha ha, vi har også brændeovn.. desværre er den bare i spisestuen, som er i modsatte ende af huset i forhold til vores opholdsstue, som jeg sidder i nu... så hvis jeg tænder op kommer det ikke rigtigt herned alligevel 

Vores er lige ved siden af sofaen hvor jeg har slået lejr idag!

Anmeld

6. maj 2012

Plysbjørnen

FrkT skriver:

..som har slukket for varmen i sit hjem i løbet af de dejlige varme dage vi havde, som nu fortryder det i stor stil, men som alligevel er for stædige til at ville tænde igen? (vi skriver altså 6. maj for søren da, det KAN ikke passe....).

Går rundt herhjemme med uldsokker udenover de almindelige og råfryser, men nægter at tænde for varmen igen, det er rigeligt dyrt i forvejen, og sidste år slukkede vi for den i april måned, så det kan sq ikke passe at den ikke kan være slukket 6. maj! Arggghhhh gå væk kulde.... 

Vi har ikke varme på her, og har stort set ikke haft det i 2 måneder...  men har ikke fortrudt at vi har slukket...

Anmeld

6. maj 2012

Dinna88

Vi har slet ikke haft varme på

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

Miss BananaHammock skriver:

Vores er lige ved siden af sofaen hvor jeg har slået lejr idag!

Så kan jeg godt forstå du har slået lejr der! 

Anmeld

6. maj 2012

2babygirls

FrkT skriver:

Åhhh det lyder dejligt med en varm 1. sal....

Herhjemme er vi vidt forskellige mht. varmen, for jeg sover med tyk vinterdyne året rundt, og om vinteren sover jeg med 2 af de tykke vinterdyner PLUS uldtæppe og masser af tøj på, og jeg fryser næsten altid om natten, hvor Jens sover med et gigatyndt vattæppe året rundt, og han har det varmt om natten.... så vi sover også med åbent vindue, ellers kan han slet ikke sove... jeg falder i søvn alligevel efter noget tid, og når jeg så vågner senere på natten (hvis jeg gør det), så har jeg altid en god sovevarme, og så er kulden ikke et problem længere..

Jeg er også en frysepind a rang og sidder altid med et tæppe, men heldigvis er huset okay varmt i forholds til vores gamle lejlighed på 3 sal, pyy

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

Aniteb skriver:

Vi har ikke varme på her, og har stort set ikke haft det i 2 måneder...  men har ikke fortrudt at vi har slukket...

Hvordan søren kan I holde det ud? Brrrr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.