Andre end mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

FrkT

Dinna88 skriver:

Vi har slet ikke haft varme på

HVAD? Hvordan kan det lade sig gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

ønskebørn74

FrkT skriver:

..som har slukket for varmen i sit hjem i løbet af de dejlige varme dage vi havde, som nu fortryder det i stor stil, men som alligevel er for stædige til at ville tænde igen? (vi skriver altså 6. maj for søren da, det KAN ikke passe....).

Går rundt herhjemme med uldsokker udenover de almindelige og råfryser, men nægter at tænde for varmen igen, det er rigeligt dyrt i forvejen, og sidste år slukkede vi for den i april måned, så det kan sq ikke passe at den ikke kan være slukket 6. maj! Arggghhhh gå væk kulde.... 

ja og her er lunt... men vi har også et sort tag der trækker varme til sig i solen.. puha om sommeren..

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

Tina&Martin skriver:

Jeg er også en frysepind a rang og sidder altid med et tæppe, men heldigvis er huset okay varmt i forholds til vores gamle lejlighed på 3 sal, pyy

Det lyder som mig!

Okay, godt det er varmere end jeres lejlighed... så er det vel også billigere varmeregningsmæssigt 

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

ønskebarn74 skriver:

ja og her er lunt... men vi har også et sort tag der trækker varme til sig i solen.. puha om sommeren..

Uhhh det er perfekt om vinteren så. Men ja, vaaaarmt om sommeren!

Anmeld

6. maj 2012

HPMAM

Vi har mere eller mindre slukket hele året hos os, vi tænder omkring oktober/november/december og slukker igen i februar/marts  

Og vi fryser ikke herhjemme, jeg har bare kolde hænder men det har jeg altid 

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

HPMAM skriver:

Vi har mere eller mindre slukket hele året hos os, vi tænder omkring oktober/november/december og slukker igen i februar/marts  

Og vi fryser ikke herhjemme, jeg har bare kolde hænder men det har jeg altid 

Det var da utroligt, hvordan kan det være? Altså ikke at du har kolde hænder, men at I ikke har ret meget tændt for varmen i løbet af året?

Anmeld

6. maj 2012

ønskebørn74

FrkT skriver:

Uhhh det er perfekt om vinteren så. Men ja, vaaaarmt om sommeren!

nej, pisse koldt om vinteren.. vi har sådan en luft til vand varme pumpe de prakkede os på.. og her er i vintermånederne kun 15grader.. så vi må sætte en elektrisk varmeovn op i stuen..

Anmeld

6. maj 2012

Plysbjørnen

FrkT skriver:

Hvordan søren kan I holde det ud? Brrrr

Det ved jeg ikke... Vi har 20 grader eller noget i den stil i vores stue... til trods for at der står spjælde åbne flere steder i vinduerne rundt om i stuen...

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

ønskebarn74 skriver:

nej, pisse koldt om vinteren.. vi har sådan en luft til vand varme pumpe de prakkede os på.. og her er i vintermånederne kun 15grader.. så vi må sætte en elektrisk varmeovn op i stuen..

Ej noget møg!

For 2 vintre siden, der måtte vi gå igennem den mega kolde vinter der var det år (det var der hvor der lå sne i over 3 måneder uden at forsvinde), der var der mellem 9 og 13 grader i vores hus, alt efter hvor i huset vi var.... så vi brugte en gasvarmeovn inde i et lille rum og var der stort set alt vores vågne tid.... det var et mareridt, og vi var konstant syge! Det var også en af grundene til at vi flyttede derfra 

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

Aniteb skriver:

Det ved jeg ikke... Vi har 20 grader eller noget i den stil i vores stue... til trods for at der står spjælde åbne flere steder i vinduerne rundt om i stuen...

Det lyder da godt nok mærkeligt! Jeg ville ønske jeg havde et termometer, så jeg vidste hvad temperaturen var her.... men koldt er det i hvert fald!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.