Maja_4000 skriver:
Overvejede at være anonym .. Men synes der plejer at komme flere svar når man ikke er .. Håber ikke andre udefra følger med 
Min kæreste (og Carolines far) er ALT for lidt hjemme .. Han har stort set ikke set hende siden torsdag f.eks.
Én ting er at han arbejder meget og har en times transport hver vej .. Men at han så tager i biografen , hjem til en kammerat for at se fodbold , ud og træner osv. osv. efter en LANG arbejdsdag .. Dét kan jeg ikke forstå ..
Ved godt at mænd ser anderledes på det .. Men JEG synes sgu at han skal bruge sin tid med sin datter ! De ville se hinanden mere hvis vi ikke var sammen og han så havde hende hver anden weekend eller sådan noget 
Caroline bliver dybt ulykkelig hver gang han går (hun er jo ikke vågen om morgenen , men hvis han går f.eks. lige efter aftensmaden) .. Og jeg synes det er så synd for hende .. Hun savner ham jo ! Og det gør jeg sådan set også .. '
Har I nogle gode råd ? 
Herhjemme er reglen, når manden er hjemme ca kl 16.30 og Tristan kommer i seng 19/19.30 ja så skal der altså ikke spilles computer/Xbox/Ipad. Så skal der være kvalitetstid med far. De ser heller ikke hinanden om morgenen, så det er det mindste han kan give sit barn.
Vil han noget, så er det når han er puttet.
Selvfølgelig kan der være dage med undtagelse, men det er godt nok en sjældenhed.
/Mette - der synes du skulle kræve det af din mand! Om ikke andet så stil et ultimatum. Nogle mænd reagerer kun på sort/hvid.
Anmeld