Der er nok ikke så mange som vil være enige med mig men det virker herhjemme hos os.
Mit råd vil være følgende:
lad være med at brok, lad være med at stille (for mange) krav - det giver bagslag og det er helt sikkert. lad være med at true med at gå fra ham - det vil også give bagslag eller det vil måske funke lige nu og her men er det virkelig sådan man øsnker at fikse problemet - ved at true.
Jeg var dybt dybt skuffet over min mand da han tog til fodboldafslutning da vores første kun var 3 dage gammel og kom møg sent hjem og var stang bacardi. Jeg ved ikke om det er jeres første men (nogle) mænd har brug for tid til at vænne sig en sådan en lille størrelse i hjemmet. Det skal vi selvfølgelig også men det er noget andet med mænd. Bare fordi man får en baby så bliver de ikke vips til den vildeste familiefar. Det kommer med tiden og tro mig det kommer meget hurtigere hvis du ikke presse ham men giver ham den plads han har brug for til at vænne sig til denne nye situation.
Vi har nu to drenge og den ældste er 6 år og sommetider gør manden da stadig et eller andet hvor jeg tænker kunne du da for fanden ikke lige vente til de var lagt i seng, men jeg holder min mund for det gør han nu, faktisk 9 ud af 10 gange og det er også blevet meget mindre han rendet efter noget med venner eller hvad det nu kan være. bare se hvad der sker hvis du stopper med at brokke....Tro mig hvis man hele tiden brokker så finder de på endnu mere for ikke at være hjemme.
Håber du vil læse mit råd med et åbent sind for det er bestemt ikke nogen kritik - tro mig - jeg har selv været i dine sko og ved lige hvad du snakker om.
Anmeld