Han er for lidt hjemme !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

MaybeBaby

Maja_4000 skriver:

Så kan vi bare først være sammen fra kl. 21 .. Og vi plejer at gå i seng ved 22-tiden 

Årh .. For helvede altså .. Hvorfor kan mænd ikke bare gøre som vi vil have ?

Eller sig at tirsdag, onsdag og fredag er jeres dage!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

millee

Nå så må jeg udpensle det lidt ;0)

Jeg mener ikke at man ikke skal kunne sige sin mening - det er måden man siger det på der er afgørende ellers vil de fleste mænd opfatte det som brok. Og mange kvinder har det med at brokke sig alt for meget ;0)

Anmeld

1. maj 2012

Mor til Ella

Maja_4000 skriver:

Overvejede at være anonym .. Men synes der plejer at komme flere svar når man ikke er .. Håber ikke andre udefra følger med 

Min kæreste (og Carolines far) er ALT for lidt hjemme .. Han har stort set ikke set hende siden torsdag f.eks.  Én ting er at han arbejder meget og har en times transport hver vej .. Men at han så tager i biografen , hjem til en kammerat for at se fodbold , ud og træner osv. osv. efter en LANG arbejdsdag .. Dét kan jeg ikke forstå .. 

Ved godt at mænd ser anderledes på det .. Men JEG synes sgu at han skal bruge sin tid med sin datter ! De ville se hinanden mere hvis vi ikke var sammen og han så havde hende hver anden weekend eller sådan noget 

Caroline bliver dybt ulykkelig hver gang han går (hun er jo ikke vågen om morgenen , men hvis han går f.eks. lige efter aftensmaden) .. Og jeg synes det er så synd for hende .. Hun savner ham jo ! Og det gør jeg sådan set også .. '

Har I nogle gode råd ? 

Du skal da bede manden komme hjem og tage ansvar for det barn har har været med til at sætte i verdenen

En ting er jeres datter, men han må da også lide støtte og aflaste dig lidt

Min kæreste er ikke hjemme man-fre, og arbejder også i weekenderne næsten altid, der er stadig plads til fritid med venner, men slet ikke så tit som før. 

Det har jeg jo heler ikke tid til så hvorfor skal han have flere friheder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.