Han er for lidt hjemme !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

Maja_4000

SjeBets skriver:

mænd tænker anderledes, jeg synes at nogle gange skal de tvinges lidt til det, før de indser hvor lækre ders unger er- nu kan jeg tage et eksembel, min bror har to lækre unger på 1 og 2, og han har jobbet i norge, og når han var hjemme var han altid ude og lave noget for venner og i byen med dem og så videre, Konen passede ALTID ungerne, nu er de gået fra hinanden og han er tvunget til SELV at passe ungerne, og han har efter at have tid med dem alene, indset at han sq nyder den tid, selv om han var irriteret i starten, har han nu droppet at arbejde mere i norge, for at kunne være hjemme og have sine unger 50% af tiden Men det gik ikke op for ham FØR han var tvunget til selv at have dem.

Du har sikkert ret .. Jeg føler bare stadig det er forkert at tvinge ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Men jeg vil jo ikke undvære ham .. Og sådan ender det , hvis han ikke forstår det Han SKAL forstå !

I aften er han igen ikke hjemme .. Kom til at tude da han gik .. Så kom Caroline hen og krammede og kyssede mig Så denne gang var det hende der trøstede mig .. Sådan skal det bare ikke være

Nej, jeg ved det godt Ihhh hvorfor skal det altid være så svært i forhold... 

Anmeld

30. april 2012

SjeBets

Maja_4000 skriver:

Du har sikkert ret .. Jeg føler bare stadig det er forkert at tvinge ham

Jamen det er da også hans barn, og hans ansvar. Det er da normalt at man skiftes til at kigge efter afkommet når man skal noget. Det gør vi her i familien, vi har til sammen 4 afkom, skal han spille fodbold, jamen så kigger jeg efter ungerne, skal jeg ud og cafe aften med tøserne så kigger han, det er jo et fælles ansvar, en fælles beslutning at man vil have børn

håber du findre ud af det, det der lyder ikke holdbar og det lyder ikke til han vl ændre sig så længe at du ikke gør noget anden end prøve at pirre hans dårlige samvittighed

Anmeld

30. april 2012

MorTil4<3

Maja_4000 skriver:

Er "glad" for at jeg ikke er alene .. Men øv ! Har du snakket med ham ? 

jaa . . men så siger han bare jeg har jo lovet det skat eller også siger han jeg kan jo ikk gå hjemme og drive den, jobbet skal passes!
JA men alså du har krav på 14 dage fri!?!?
ja siger han så bare men dete r jo for sent TSH

Anmeld

30. april 2012

cnmigo

Det er jo SLET ikke hodlbart og slet ikke når barnet kan se op fornemme at mor er ked af det.

Et barn skal ikke trøste sin mor/far, det er omvendt. Hvis situationen opstår er det på tide at se ind i sig selv og tænke om man måske i kke var bedre uden...?

Det er jo alligevel dig der står for alt? Madlavning? Aflevering i institution? Rengøring? Oprydning? Pasning, pleje, bad?

Du står såvel oven i købet "til rådighed" når har trænger...

Er det holdbart? 

Føler du dig elsket? Kys? kærtegn? opvartning? Hjælp i hverdagen? en personlig, hyggelig snak om aftenen?

Anmeld

30. april 2012

Maja_4000

cnmigo skriver:

Det er jo SLET ikke hodlbart og slet ikke når barnet kan se op fornemme at mor er ked af det.

Et barn skal ikke trøste sin mor/far, det er omvendt. Hvis situationen opstår er det på tide at se ind i sig selv og tænke om man måske i kke var bedre uden...?

Det er jo alligevel dig der står for alt? Madlavning? Aflevering i institution? Rengøring? Oprydning? Pasning, pleje, bad?

Du står såvel oven i købet "til rådighed" når har trænger...

Er det holdbart? 

Føler du dig elsket? Kys? kærtegn? opvartning? Hjælp i hverdagen? en personlig, hyggelig snak om aftenen?

Hvis du med "til rådighed" mener sex .. Så nej .. Gider sgu ikke , for jeg kan svare nej til alle de sidste ting du skrev .. 

Han hjælper med at rydde op og gøre rent , men kun fordi jeg nægter at gøre det hele selv .. Ellers står jeg for alt 

Anmeld

30. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Maja_4000 skriver:

Hvis du med "til rådighed" mener sex .. Så nej .. Gider sgu ikke , for jeg kan svare nej til alle de sidste ting du skrev .. 

Han hjælper med at rydde op og gøre rent , men kun fordi jeg nægter at gøre det hele selv .. Ellers står jeg for alt 

Hvad er det du elsker ved din mand?

Jeg elsker at min kæreste kysser mig oftest når han går forbi mig.

Jeg elsker at han lige pludselig krammer mig.

Jeg elsker at han er, et utroligt kærligt og empatisk væsen.

Jeg elsker at han er god til at lave mad.

Jeg elsker at han elsker at lege med vores søn.

Jeg elsker at han ejer en hel masse tålmodighed. (det har jeg ikke)

Jeg elsker at han har et roligt sind.

Jeg elsker at han er intelligent.

Jeg elsker at han tager hensyn til mig og mine følelser.

Ja jeg kan blive ved...

Du skriver at din kæreste hjælper til fordi du nægter at gøre alt. Dvs. her stiller du krav...dette skal du også vise at du gør i forhold til kvalitetstid med familien.

Anmeld

30. april 2012

Maja_4000

mor:) skriver:

Hvad er det du elsker ved din mand?

Jeg elsker at min kæreste kysser mig oftest når han går forbi mig.

Jeg elsker at han lige pludselig krammer mig.

Jeg elsker at han er, et utroligt kærligt og empatisk væsen.

Jeg elsker at han er god til at lave mad.

Jeg elsker at han elsker at lege med vores søn.

Jeg elsker at han ejer en hel masse tålmodighed. (det har jeg ikke)

Jeg elsker at han har et roligt sind.

Jeg elsker at han er intelligent.

Jeg elsker at han tager hensyn til mig og mine følelser.

Ja jeg kan blive ved...

Du skriver at din kæreste hjælper til fordi du nægter at gøre alt. Dvs. her stiller du krav...dette skal du også vise at du gør i forhold til kvalitetstid med familien.

Jamen jeg elsker jo nærmest det samme som du gør .. Hos os kommer det bare ikke til udtryk for tiden .. 

Jeg kan sidde og nærmest tude af glæde når jeg ser ham med vores datter for han er SÅ god til hende , og hun elsker ham ! Jeg ville bare ønske at han gjorde det noget mere og af sig selv ikke mindst .. 

Det er jo nemmere at stille krav til rengøring osv. .. Hvis han ikke hjælper flyder vores hjem .. Så firkantet kan man jo ikke sætte det andet op 

Anmeld

30. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Maja_4000 skriver:

Jamen jeg elsker jo nærmest det samme som du gør .. Hos os kommer det bare ikke til udtryk for tiden .. 

Jeg kan sidde og nærmest tude af glæde når jeg ser ham med vores datter for han er SÅ god til hende , og hun elsker ham ! Jeg ville bare ønske at han gjorde det noget mere og af sig selv ikke mindst .. 

Det er jo nemmere at stille krav til rengøring osv. .. Hvis han ikke hjælper flyder vores hjem .. Så firkantet kan man jo ikke sætte det andet op 

jamen hvis du ikke er hjemme, er jeres datter alene hjemme. Så lidt firkantet, men jo det mener jeg godt man kan.

Okay du skriver "for tiden", så har han måske været god til at være hjemme?

Anmeld

30. april 2012

SjeBets

mor:) skriver:

jamen hvis du ikke er hjemme, er jeres datter alene hjemme. Så lidt firkantet, men jo det mener jeg godt man kan.

Okay du skriver "for tiden", så har han måske været god til at være hjemme?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.