Han er for lidt hjemme !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

Mother-love

Ved ikke hvad jeg kan give af råd. Men ville som andre siger banke i bordet og sige at hans datter savner ham. Og det ærligt talt ikke er særlig fedt atvære den der sidder tilbage og skal trøste og forklare hvorfor far går. Self skal der være plads til at være sammen med vennerne. Men går ud fra i var enige om at få barn? Så skal man jo også tage det ansvar der følger med. Og self skal ens liv ikke gå istå fordi man får børn. Men uansetom det var planlagt eller ej så har man jo valgt rollen i og med at barnet er kommet til verden og så ligger min nogle af sine egne behov til siden.

Håber dukan snakke hamtil fornuft.

Lige en herfra også.

Knus fra michelle som sagtens kan forstå du er frustreret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Maja_4000

Jonatansmor skriver:

Jamen ... gider ikke tvinge ham? Men du vil godt være servicestation for et forvoksent barn? (Sat lidt på spidsen) Du gider godt sørge for A-Å mens han lever sorgløst videre?

Satser ikke på at baby var udelukkende din ide, dit projekt, går slet ikke ud fra du er befrugtet ved vorherre - så man kan vel lidt snedigt konstatere at han lidt selv er udenom det?

Forstår ikke der er nogen der vil leve sådan. Så hellere tage alt ansvar selv, så var jeg da idet mindste sikker på han arbejdede i mine friweekender.

Om ikke andet skal I da vist have jer en snak og have sammenstemt de forskellige forventninger til hinandens deltagelse i jeres barn?

Har også overvejet om vi skulle prøve at bo hver for sig .. Men jeg elsker ham jo ! 

Håber jo inderligt at han selv indser at det han gør er forkert ! 

Anmeld

30. april 2012

MorTil4<3

Maja_4000 skriver:

Overvejede at være anonym .. Men synes der plejer at komme flere svar når man ikke er .. Håber ikke andre udefra følger med 

Min kæreste (og Carolines far) er ALT for lidt hjemme .. Han har stort set ikke set hende siden torsdag f.eks.  Én ting er at han arbejder meget og har en times transport hver vej .. Men at han så tager i biografen , hjem til en kammerat for at se fodbold , ud og træner osv. osv. efter en LANG arbejdsdag .. Dét kan jeg ikke forstå .. 

Ved godt at mænd ser anderledes på det .. Men JEG synes sgu at han skal bruge sin tid med sin datter ! De ville se hinanden mere hvis vi ikke var sammen og han så havde hende hver anden weekend eller sådan noget 

Caroline bliver dybt ulykkelig hver gang han går (hun er jo ikke vågen om morgenen , men hvis han går f.eks. lige efter aftensmaden) .. Og jeg synes det er så synd for hende .. Hun savner ham jo ! Og det gør jeg sådan set også .. '

Har I nogle gode råd ? 

you are not alone

her fødte jeg sidste torsdag , og allerede lørdag var manden i ´´byen´´ fordi han havde lovet et eller andet frivilligt job

og nu er det mandag og han er allerede startet job op, og han tager afsted ca kl 9 og er først hjemme igen omkring 23

Anmeld

30. april 2012

musse1

Maja_4000 skriver:

Tak (:

Håber snart han indser det .. 

håber jeg godt nok også, er jo heller ikke rimeligt det er på dem måde 

Anmeld

30. april 2012

B&J

Maja_4000 skriver:

Kunne godt være at jeg skulle prøve igen 

det syntes jeg så han forstår du mener det

Anmeld

30. april 2012

Maja_4000

michelledam skriver:

Ved ikke hvad jeg kan give af råd. Men ville som andre siger banke i bordet og sige at hans datter savner ham. Og det ærligt talt ikke er særlig fedt atvære den der sidder tilbage og skal trøste og forklare hvorfor far går. Self skal der være plads til at være sammen med vennerne. Men går ud fra i var enige om at få barn? Så skal man jo også tage det ansvar der følger med. Og self skal ens liv ikke gå istå fordi man får børn. Men uansetom det var planlagt eller ej så har man jo valgt rollen i og med at barnet er kommet til verden og så ligger min nogle af sine egne behov til siden.

Håber dukan snakke hamtil fornuft.

Lige en herfra også.

Knus fra michelle som sagtens kan forstå du er frustreret

Tak (:

Jo , vi var enige om at få barn , og det var også planlagt .. Men det var som om han ikke helt havde fattet at hans liv ville ændre sig 

Anmeld

30. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Maja_4000 skriver:

Hun kommer først i seng kl. 20 og så er det jo for sent til f.eks. biografen 

så må han da tage i biografen kl 21...altså ved godt det er sent. Men så må han prioritere.

Anmeld

30. april 2012

Maja_4000

MilleMus1988 skriver:

you are not alone

her fødte jeg sidste torsdag , og allerede lørdag var manden i ´´byen´´ fordi han havde lovet et eller andet frivilligt job

og nu er det mandag og han er allerede startet job op, og han tager afsted ca kl 9 og er først hjemme igen omkring 23

Er "glad" for at jeg ikke er alene .. Men øv ! Har du snakket med ham ? 

Anmeld

30. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Maja_4000 skriver:

Kunne godt være at jeg skulle prøve igen 

Når du taler med ham...fortæller du så hvad konsekvensen evt. vil være hvis der ikke sker en ændring i hans adfærd?

Anmeld

30. april 2012

Maja_4000

mor:) skriver:

Når du taler med ham...fortæller du så hvad konsekvensen evt. vil være hvis der ikke sker en ændring i hans adfærd?

Ja .. Men tror ikke han tror på , at jeg vil gøre alvor af det .. Han ved jo godt at jeg elsker ham ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.