Han er for lidt hjemme !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Maja_4000 skriver:

Ja .. Men tror ikke han tror på , at jeg vil gøre alvor af det .. Han ved jo godt at jeg elsker ham ..

Det er fordi han er lært at det er noget du finder dig i, derfor behøver han heller ikke at ændre adfærd. Jeg ville næste gang jeg tager en snak og der ingen ændring sker, tage mit barn og tage hjem til en veninde/forældre og se hvordan reaktionen på det bliver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Maja_4000

mor:) skriver:

Det er fordi han er lært at det er noget du finder dig i, derfor behøver han heller ikke at ændre adfærd. Jeg ville næste gang jeg tager en snak og der ingen ændring sker, tage mit barn og tage hjem til en veninde/forældre og se hvordan reaktionen på det bliver.

Hvad så hvis han flytter ud mens jeg er væk ?

Anmeld

30. april 2012

Maja_4000 skriver:

Hvad så hvis han flytter ud mens jeg er væk ?

Jamen så vil han jo slet ikke forholdet, hvis han bare skrider. Du har vel ikke lyst til at være sammen med en mand som ikke værdsætter dig?

Anmeld

30. april 2012

Maja_4000

mor:) skriver:

Jamen så vil han jo slet ikke forholdet, hvis han bare skrider. Du har vel ikke lyst til at være sammen med en mand som ikke værdsætter dig?

Jamen hvis han tror at jeg har forladt ham .. 

Og nej , selvfølgelig har jeg ikke det .. 

Anmeld

30. april 2012

Maja_4000 skriver:

Jamen hvis han tror at jeg har forladt ham .. 

Og nej , selvfølgelig har jeg ikke det .. 

Du skrider fordi du ikke vil finde dig i hans adfærd mere....så går jeg da stærkt ud fra at han tager sin tlf. og lover dig at han vil ændre adfærd og han vil gøre alt for at få sin familie tilbage, fordi han elsker jer

Anmeld

30. april 2012

SjeBets

jeg tænker, hvad om du fandt dig noget at lave om aftene en gang imellem, så var han tvangsindlagt til kvali tid med tøsepigen. 

Det ville jeg gøre. Gad ikke skændes eller prøve at overtale ham igen, ville bare sig .. "På torsdag skal jeg til kick boksning, håber dig og tøsepigen hygger jer  <3"  

Anmeld

30. april 2012

Maja_4000

SjeBets skriver:

jeg tænker, hvad om du fandt dig noget at lave om aftene en gang imellem, så var han tvangsindlagt til kvali tid med tøsepigen. 

Det ville jeg gøre. Gad ikke skændes eller prøve at overtale ham igen, ville bare sig .. "På torsdag skal jeg til kick boksning, håber dig og tøsepigen hygger jer  <3"  

Jamen han skal jo have LYST til at være sammen med sit barn .. Ikke blive tvunget til det

Anmeld

30. april 2012

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Overvejede at være anonym .. Men synes der plejer at komme flere svar når man ikke er .. Håber ikke andre udefra følger med 

Min kæreste (og Carolines far) er ALT for lidt hjemme .. Han har stort set ikke set hende siden torsdag f.eks.  Én ting er at han arbejder meget og har en times transport hver vej .. Men at han så tager i biografen , hjem til en kammerat for at se fodbold , ud og træner osv. osv. efter en LANG arbejdsdag .. Dét kan jeg ikke forstå .. 

Ved godt at mænd ser anderledes på det .. Men JEG synes sgu at han skal bruge sin tid med sin datter ! De ville se hinanden mere hvis vi ikke var sammen og han så havde hende hver anden weekend eller sådan noget 

Caroline bliver dybt ulykkelig hver gang han går (hun er jo ikke vågen om morgenen , men hvis han går f.eks. lige efter aftensmaden) .. Og jeg synes det er så synd for hende .. Hun savner ham jo ! Og det gør jeg sådan set også .. '

Har I nogle gode råd ? 

Åhhh Maja, jeg har ikke rigtigt nogle gode råd til dig, andet end dem der er skrevet her i tråden. Mit eneste råd er snak, snak, snak og snak - det er vejen frem. 

Hvis min kæreste ikke forstod det, så var jeg smuttet en tur hjem til en veninde eller min mor, så han kunne forstå alvoren i det. Det kan godt være det åbner øjnene for ham, men hvad hvis det ikke gør? 

Det er heller ikke sjovt for dig at skulle forsvare overfor Caroline, hvorfor far går igen. 

Anmeld

30. april 2012

SjeBets

Maja_4000 skriver:

Jamen han skal jo have LYST til at være sammen med sit barn .. Ikke blive tvunget til det

mænd tænker anderledes, jeg synes at nogle gange skal de tvinges lidt til det, før de indser hvor lækre ders unger er- nu kan jeg tage et eksembel, min bror har to lækre unger på 1 og 2, og han har jobbet i norge, og når han var hjemme var han altid ude og lave noget for venner og i byen med dem og så videre, Konen passede ALTID ungerne, nu er de gået fra hinanden og han er tvunget til SELV at passe ungerne, og han har efter at have tid med dem alene, indset at han sq nyder den tid, selv om han var irriteret i starten, har han nu droppet at arbejde mere i norge, for at kunne være hjemme og have sine unger 50% af tiden Men det gik ikke op for ham FØR han var tvunget til selv at have dem.

Anmeld

30. april 2012

Maja_4000

Babymor2010 skriver:

Åhhh Maja, jeg har ikke rigtigt nogle gode råd til dig, andet end dem der er skrevet her i tråden. Mit eneste råd er snak, snak, snak og snak - det er vejen frem. 

Hvis min kæreste ikke forstod det, så var jeg smuttet en tur hjem til en veninde eller min mor, så han kunne forstå alvoren i det. Det kan godt være det åbner øjnene for ham, men hvad hvis det ikke gør? 

Det er heller ikke sjovt for dig at skulle forsvare overfor Caroline, hvorfor far går igen. 

Men jeg vil jo ikke undvære ham .. Og sådan ender det , hvis han ikke forstår det Han SKAL forstå !

I aften er han igen ikke hjemme .. Kom til at tude da han gik .. Så kom Caroline hen og krammede og kyssede mig Så denne gang var det hende der trøstede mig .. Sådan skal det bare ikke være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.