Går i med g-streng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

AnnaK89

Bertemor skriver:

Hehe.. Jeg sys de "alm" g-strengs trusser er slemme til at gnave sig og srusts jeg sted sådan ruller sammen hvis de bare er det mindste stramme.. Men hvis man tager dem med kun en smal streng i siden, SP ser man det næsten ikke..

http://www.q.dk/Skon-fra-top-til-ta/Mode/2012-11-Trusser-til-din-kropsform.aspx

Her er en guide til trusser som passer til ens krop!

Mange tak

Den kigger jeg lige på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

AnnaK89

Frk-Lotusblomst skriver:

Selvfølgelig gør han det.

Held og lykke med g-strengsjagten.

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

ønskebarn74 skriver:

jeg har kæmpe håndtag og går med dem... vælger bare dem der er brede i siderne... så ser det godt ud..

Tak for at du delte erfaring

Tænker også umiddelbart de bredde er noget for mig

Anmeld

26. april 2012

Isaac's mor

AnnaKJ skriver:

Ja, lidt underligt emne, men er lidt nysgerrig om det kun er mig der har det sådan her.

Jeg har jo noget på sidebenene  Og det er jeg rigtig flov over. 

Jeg vil rigtig gerne gå med en g-streng, da jeg synes det er rigtig behageligt, men et eller andet sted, så synes jeg bare ikke jeg kan få mig til det når jeg har de håndtag?  

Og tænker meget over hvad min mand ville sige hvis jeg pludselig troppede op i sådan en igen?

Har ikke gået med g-streng siden jeg ventede min datter.

Går i med sådan en, selvom i har lidt/meget håndtag? 

Puuuuha, altså jeg synes g-streng er VILDT ubehagelige, så vil egentlig helst undværre, men det sker da når de stramme bukser kommer på, går jo ikk man "har 4 baller" høhø

Men for satan da, tag dem da på hvis du har lyst, tror jeg på ingen måde manden ville ha noget imod!

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

Sophie.Hammershøy skriver:

Puuuuha, altså jeg synes g-streng er VILDT ubehagelige, så vil egentlig helst undværre, men det sker da når de stramme bukser kommer på, går jo ikk man "har 4 baller" høhø

Men for satan da, tag dem da på hvis du har lyst, tror jeg på ingen måde manden ville ha noget imod!

Haha 4 baller Nej den går virkelig ikke

Det håber jeg da ikke, at han har Det ville da ikke være så fedt

Anmeld

26. april 2012

ønskebørn74

AnnaKJ skriver:

Tak for at du delte erfaring

Tænker også umiddelbart de bredde er noget for mig

de er så gode at have på og i bilka kan man tit få nogle fine med blonde og sådan til ok penge..

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

ønskebarn74 skriver:

de er så gode at have på og i bilka kan man tit få nogle fine med blonde og sådan til ok penge..

Tak for tip

De skal jo helst ikke være alt for dyre jo, så Bilka er nok et godt bud Det kan jo være at jeg ikke bryder mig om det i sidste ende

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

AnnaKJ skriver:

Haha

Jeg tror bare det er mig der er alt for usikker omkring min krop efter jeg fik min datter, for føler virkelig at jeg ikke kan "tillade" mig at troppe op i sådan nogle foran min mand, nu hvor der altså sider noget mere på siderne 

Jeg er sikker på at det ikke er så slemt som du tror

Anmeld

26. april 2012

LR85

AnnaKJ skriver:

Ja, lidt underligt emne, men er lidt nysgerrig om det kun er mig der har det sådan her.

Jeg har jo noget på sidebenene  Og det er jeg rigtig flov over. 

Jeg vil rigtig gerne gå med en g-streng, da jeg synes det er rigtig behageligt, men et eller andet sted, så synes jeg bare ikke jeg kan få mig til det når jeg har de håndtag?  

Og tænker meget over hvad min mand ville sige hvis jeg pludselig troppede op i sådan en igen?

Har ikke gået med g-streng siden jeg ventede min datter.

Går i med sådan en, selvom i har lidt/meget håndtag? 

hvis man vælger en størrelse der er passende, sidde de jo flot på alle.

jeh går med g-stregn men jeg ELSKER mine hotpaints og 'mormor'-trusser.

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

LR85 skriver:

hvis man vælger en størrelse der er passende, sidde de jo flot på alle.

jeh går med g-stregn men jeg ELSKER mine hotpaints og 'mormor'-trusser.

Ja det er rigtigt

Mormor-trusser er rigtig behagelige til tider, men føler mig bestemt ikke særlig sexet i dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.