Går i med g-streng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

AnnaK89

Bertemor skriver:

Jeg gør det også! kan slet ik snuppe mormortrusser.. Dog kan jeg også godt gå i hipsters.

Min favorit er sådan nogle hvor der kun er en snor i siden, sys de er mest behagelige når man har lidt mere en hvad godt er på sidebenene!  

Uhh nej de der tynde kanter kan jeg slet ikke arbejde sammen med, føler de forsvinder ind i håndtagene  

Men nej, gider bare heller ikke de der mormor trusser, vil bare gerne føle mig lidt fræk igen overfor manden. Og det gør jeg altså ikke i mine trusser der sidder halvt oppe på den store mave 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

AnnaK89

KittyCatta skriver:

Jeg går med g-streng - kun. Kan absolut ikke holde ud at have andet på.

De er virkelig også bare skønne at have på

Anmeld

26. april 2012

KittyCatta

AnnaKJ skriver:

De er virkelig også bare skønne at have på

Jeg synes virkelig at alle andre former for trusser strammer og gør ondt. Specielt sidder de rigtig dårligt, hvis man har et par stramme bukser på, sådan som jeg ynder at have.

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

LunaLykke skriver:

Jeg går altid med g-streng Men når jeg har menstruation går jeg med blonde hipsters. Kan godt lide at føle mig lidt lækker i blonder og sådan. Og min kæreste elsker g-strenge.
Jeg er nu forholdsvis slank, men har de der håndtag. Jeg sørger bare for at trusserne ikke strammer og så går jeg meget i sådan nogle her:

Det er præcis sådan nogle der, med en forholdsvis bred kant og så blonder Synes de er så søde.

Men er så bange for at det slet ikke klæder mig mere 

Selv er jeg også okay slank når jeg ikke er gravid som nu  Men de håndtag vil altså ikke gå væk 

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

Carl-Emil's mor skriver:

Ej pjat med dig du er gravid = det mest sexede i mange mænds øjne!!! Hvis du bor i Nordsjælland så sig til så hiver jeg dig gerne med ud på en selvtillidsshoppe tur du kan sagtens hoppe i dem!!!! Hunkemoller ( tror jeg der staves ) har tag 5 for 120 mener jeg eller der omkring - nogle af dem i det tilbud er halv g-strenge også suuuuuuuuper frække de er skide søde i hunkemoller så du kan sagtens spørge dem om hjælp

Ej det lyder ellers bare super hyggeligt Det ville jeg rigtig gerne .......... Hvis ikke det var fordi at jeg boede i Nordjylland 

Heldigvis har jeg da en Hunkemøller i nærheden

Kunne også være at der var noget på deres hjemmeside

Anmeld

26. april 2012

lycly

AnnaKJ skriver:

Det er præcis sådan nogle der, med en forholdsvis bred kant og så blonder Synes de er så søde.

Men er så bange for at det slet ikke klæder mig mere 

Selv er jeg også okay slank når jeg ikke er gravid som nu  Men de håndtag vil altså ikke gå væk 

Jeg synes g-strenge klæder alle så længe man køber dem i den rigtige størrelse, det gør virkelig hele forskellen. Jeg synes du skal hoppe i et par g-strenge og så stole på at du ser lækker ud - for så ser du også lækker ud

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

An&Jo skriver:

det er faktisk meget blandet..

Jeg har lige haft en lang periode her hvor jeg slet ikke kunne have tanken om en g-streng, og derfor har de været pakket væk..

jeg har i stedet gået i almindelig tanga trusser (hedder de det??) også, af min kæreste, kaldet mormor trusser, men sådan er det jo..

men g-strengen er stille vendt tilbage, og de bedste jeg har er faktisk nogen fra sloggi, kan slet ikke mærke når jeg har dem på..

Sloggi er altså også lækre

Jeg har så mange "mormor-trusser" derfra

Måske deres nye g-strenge er behagelige? De der invisible  

Anmeld

26. april 2012

La´chrissen

Se du at smut ud og køb de g-strenge. Hvis din mand ikke kan lide dig i dem, burde han skamme sig. Og så sørg for det er dem med bred kant så sidder de bedst. Det er vist shoppe tid

God fornøjelse

Anmeld

26. april 2012

Carl-Emil's mor

AnnaKJ skriver:

Ej det lyder ellers bare super hyggeligt Det ville jeg rigtig gerne .......... Hvis ikke det var fordi at jeg boede i Nordjylland 

Heldigvis har jeg da en Hunkemøller i nærheden

Kunne også være at der var noget på deres hjemmeside

Heheh ja der er nok lige langt nok sender dig noget mentalt " jeg er lækker lækker " selvtillid håber du finder nogle smækre g-strenge og du viser dig til din kæreste i dem for han vilDa med garanti synes sådan et undertøjs modeshow af hans elskede er piv frækt

Anmeld

26. april 2012

An&Jo

AnnaKJ skriver:

Sloggi er altså også lækre

Jeg har så mange "mormor-trusser" derfra

Måske deres nye g-strenge er behagelige? De der invisible  

jeg har ikke prøvet de nye, men de er med på listen over must haves det her år..

jeg tror faktisk de er rigtig gode de nye, så de skal afprøves..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.