Går i med g-streng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

KittyCatta

Jeg går med g-streng - kun. Kan absolut ikke holde ud at have andet på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

lycly

Jeg går altid med g-streng Men når jeg har menstruation går jeg med blonde hipsters. Kan godt lide at føle mig lidt lækker i blonder og sådan. Og min kæreste elsker g-strenge.
Jeg er nu forholdsvis slank, men har de der håndtag. Jeg sørger bare for at trusserne ikke strammer og så går jeg meget i sådan nogle her:

Anmeld

26. april 2012

Carl-Emil's mor

AnnaKJ skriver:

Ja jeg kan slet heller ikke have de der smalle kanter der bore sig ind i siden.

Men sådan nogle med blonder, og lidt frække. Åhh ville så gerne, men er så nervøs for at det ser klodset ud 

Ej pjat med dig du er gravid = det mest sexede i mange mænds øjne!!! Hvis du bor i Nordsjælland så sig til så hiver jeg dig gerne med ud på en selvtillidsshoppe tur du kan sagtens hoppe i dem!!!! Hunkemoller ( tror jeg der staves ) har tag 5 for 120 mener jeg eller der omkring - nogle af dem i det tilbud er halv g-strenge også suuuuuuuuper frække de er skide søde i hunkemoller så du kan sagtens spørge dem om hjælp

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

Frøken J. skriver:

Ja, det gør jeg, selvom jeg har håndtag Kan ikke se det skulle være en hindring De giver jo ikke ekstra håndtage, med mindre man bruger nogen der er for små

Nej det er rigtigt

Det er 3 år siden jeg har gået i dem og er noget tungere nu.

Vil bare rigtig gerne igen

Anmeld

26. april 2012

An&Jo

det er faktisk meget blandet..

Jeg har lige haft en lang periode her hvor jeg slet ikke kunne have tanken om en g-streng, og derfor har de været pakket væk..

jeg har i stedet gået i almindelig tanga trusser (hedder de det??) også, af min kæreste, kaldet mormor trusser, men sådan er det jo..

men g-strengen er stille vendt tilbage, og de bedste jeg har er faktisk nogen fra sloggi, kan slet ikke mærke når jeg har dem på..

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

morethanperfect skriver:

Jeg går KUN i g-streng .. Og ja , har også lidt siddende ..

Jeg hader og kunne mærke underbukser , og så især når de kravler op .. Ej det kan jeg slet ik ha ..  

Sådan havde jeg det også før Gik ikke i andet, men der var jeg også noget mindre og havde ikke noget på siderne

Anmeld

26. april 2012

Frk-Lotusblomst

AnnaKJ skriver:

Nej det er bare mig der mener at jeg ikke kan gå i det

Ja, er bange for at kanten helt forsvinder i håndtagene - og så synes manden måske at det ser vildt ufrækt ud 

Ihh dumme tanker!

Elsker jo at gå i g-streng og ja, frie baller er bare skønt!

Hop du bare i en g-streng igen, er sikker på kæresten vil synes du er fræk.
I H&M kan man få en tre-pak med sådan nogen sorte blonde gstrenge hvor remmen er ret bred . de er mine ynglings, de er SÅ behagelige at have på..

Jeg har også nogen med tynd og de borer sig ikke ind medmindre jeg tager en af dem på fra 10 kg siden.

Jeg ville simpelthen "skynde mig" i H&M og købe sådan en omgang g-strenge.

Frie baller er vi helt enige om er skønt at ha'.

Anmeld

26. april 2012

Ka+Ma=Be

AnnaKJ skriver:

Ja, lidt underligt emne, men er lidt nysgerrig om det kun er mig der har det sådan her.

Jeg har jo noget på sidebenene  Og det er jeg rigtig flov over. 

Jeg vil rigtig gerne gå med en g-streng, da jeg synes det er rigtig behageligt, men et eller andet sted, så synes jeg bare ikke jeg kan få mig til det når jeg har de håndtag?  

Og tænker meget over hvad min mand ville sige hvis jeg pludselig troppede op i sådan en igen?

Har ikke gået med g-streng siden jeg ventede min datter.

Går i med sådan en, selvom i har lidt/meget håndtag? 

Ja .... også på trods af håndtag! Just do it! hehe

Anmeld

26. april 2012

morethanperfect

AnnaKJ skriver:

Sådan havde jeg det også før Gik ikke i andet, men der var jeg også noget mindre og havde ikke noget på siderne

Jeg har gået med det siden , 8 klasse tror jeg .. 
Også selvom en fødsel og nogle graviditeter er været her
De elsker os selvom vi har lidt på sidebenene  

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

Laulund87 skriver:

Ja det gør jeg. Om det er kønt er så en anden side af sagen haha

Haha

Jeg tror bare det er mig der er alt for usikker omkring min krop efter jeg fik min datter, for føler virkelig at jeg ikke kan "tillade" mig at troppe op i sådan nogle foran min mand, nu hvor der altså sider noget mere på siderne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.