Går i med g-streng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

LR85

AnnaKJ skriver:

Ja det er rigtigt

Mormor-trusser er rigtig behagelige til tider, men føler mig bestemt ikke særlig sexet i dem 

Nej. Nu føler jeg mig i forvejen virkelig anti-sexet son højgravid, så derfor hopper jeg gerne i et par bløde mormor trusser, og kører hele stilen ud. Elsker det, og så må manden få en sexet kone tilbage når de 15 kg er smidt.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

modesty

Jeg hader at gå med g-streng. Synes at de snærer i huden. Har ikke brugt dem siden jeg var 16.

Anmeld

27. april 2012

MMOGM

AnnaKJ skriver:

Ja, lidt underligt emne, men er lidt nysgerrig om det kun er mig der har det sådan her.

Jeg har jo noget på sidebenene  Og det er jeg rigtig flov over. 

Jeg vil rigtig gerne gå med en g-streng, da jeg synes det er rigtig behageligt, men et eller andet sted, så synes jeg bare ikke jeg kan få mig til det når jeg har de håndtag?  

Og tænker meget over hvad min mand ville sige hvis jeg pludselig troppede op i sådan en igen?

Har ikke gået med g-streng siden jeg ventede min datter.

Går i med sådan en, selvom i har lidt/meget håndtag? 

Jeg går stadig med g-streng selvom jeg er gravid  Har dog ikke så meget på sidebenene, det kommer nok senere, men jeg syntes stadig det er det mest behagelige. 

Anmeld

27. april 2012

FrkZier

AnnaKJ skriver:

Ja, lidt underligt emne, men er lidt nysgerrig om det kun er mig der har det sådan her.

Jeg vil rigtig gerne gå med en g-streng, da jeg synes det er rigtig behageligt, men et eller andet sted, så synes jeg bare ikke jeg kan få mig til det når jeg har de håndtag?  

Og tænker meget over hvad min mand ville sige hvis jeg pludselig troppede op i sådan en igen?

ja det gør jeg, selvom jeg har nogen fine håndtag

Anmeld

27. april 2012

Mother-love

Jeg har altid gået i g-string men siden jeg blev gravid med isabella har jeg ikke gjort det. Og grunden til jeg stadig ikke gør det er fordi jeg har taget meget på på røv, lår og mave. Dvs jeg også har fået kæmpe håndtag og synes altså ikke det ser særlig pænt ud at man går med g-string når man har en stor røv. Så når jeg har tabt mig igen så vil jeg helt sikkert gå med det igen

Anmeld

27. april 2012

Anonym

AnnaKJ skriver:

Altså jeg har også deller og ekstra folder rundt omkring, men jeg går stadig med g-streng  

Anmeld

27. april 2012

Muffinmus

Jeps, har sjældent faldskærmsfabrikken på da min mand synes det er noget af det grimmeste til kvinder

Men lige nu har jeg sneget mig i et par stykker de sidste par uger, sådan for komfortens skyld:-)

Anmeld

27. april 2012

Moar2011

AnnaKJ skriver:

er SIKKER på at din mand ville blive helt tosset med dig.. og derved glor på din røv frem for dine håndtag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.