Går i med g-streng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.467 visninger
57 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. april 2012

AnnaK89

Ja, lidt underligt emne, men er lidt nysgerrig om det kun er mig der har det sådan her.

Jeg har jo noget på sidebenene  Og det er jeg rigtig flov over. 

Jeg vil rigtig gerne gå med en g-streng, da jeg synes det er rigtig behageligt, men et eller andet sted, så synes jeg bare ikke jeg kan få mig til det når jeg har de håndtag?  

Og tænker meget over hvad min mand ville sige hvis jeg pludselig troppede op i sådan en igen?

Har ikke gået med g-streng siden jeg ventede min datter.

Går i med sådan en, selvom i har lidt/meget håndtag? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Carl-Emil's mor

AnnaKJ skriver:

Ja, lidt underligt emne, men er lidt nysgerrig om det kun er mig der har det sådan her.

Jeg vil rigtig gerne gå med en g-streng, da jeg synes det er rigtig behageligt, men et eller andet sted, så synes jeg bare ikke jeg kan få mig til det når jeg har de håndtag?  

Og tænker meget over hvad min mand ville sige hvis jeg pludselig troppede op i sådan en igen?

Jeg hader undertøj der har en smal kant i livet.. Du kan sagtens få g-streng med bred kant i livet blonde og ganske frække og søde jeg troppede op i en og en underkjole da jeg var højgravid - min eks syntes det var pivfrækr tror faktisk du kan få dem i H&M

Anmeld

26. april 2012

Frk-Lotusblomst

Ja det gør jeg. Jeg kan simpelthen ikke undvære mine g-strenge. Jeg ahr været en meget petit pige men er nu 30kg større end dengang og bruger stadig g-streng..

Hvorfor er dt du mener man ikke kan gå i g-streng? Fori den bordre sig ind i eler hvad? For så må man jo bare lige købe den et nummer større..
Der er da intet bedre end frie baller.

Anmeld

26. april 2012

Frøken J.

AnnaKJ skriver:

Ja, det gør jeg, selvom jeg har håndtag Kan ikke se det skulle være en hindring De giver jo ikke ekstra håndtage, med mindre man bruger nogen der er for små

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

Carl-Emil's mor skriver:

Jeg hader undertøj der har en smal kant i livet.. Du kan sagtens få g-streng med bred kant i livet blonde og ganske frække og søde jeg troppede op i en og en underkjole da jeg var højgravid - min eks syntes det var pivfrækr tror faktisk du kan få dem i H&M

Ja jeg kan slet heller ikke have de der smalle kanter der bore sig ind i siden.

Men sådan nogle med blonder, og lidt frække. Åhh ville så gerne, men er så nervøs for at det ser klodset ud 

Anmeld

26. april 2012

morethanperfect

AnnaKJ skriver:

Jeg går KUN i g-streng .. Og ja , har også lidt siddende ..

Jeg hader og kunne mærke underbukser , og så især når de kravler op .. Ej det kan jeg slet ik ha ..  

Anmeld

26. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nope hedder g-streng, så heller helt undvære! Vh stine

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

Ja det gør jeg. Om det er kønt er så en anden side af sagen haha

Anmeld

26. april 2012

Morgensol

Jeg gør det også! kan slet ik snuppe mormortrusser.. Dog kan jeg også godt gå i hipsters.

Min favorit er sådan nogle hvor der kun er en snor i siden, sys de er mest behagelige når man har lidt mere en hvad godt er på sidebenene!  

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det gør jeg. Jeg kan simpelthen ikke undvære mine g-strenge. Jeg ahr været en meget petit pige men er nu 30kg større end dengang og bruger stadig g-streng..

Hvorfor er dt du mener man ikke kan gå i g-streng? Fori den bordre sig ind i eler hvad? For så må man jo bare lige købe den et nummer større..
Der er da intet bedre end frie baller.

Nej det er bare mig der mener at jeg ikke kan gå i det

Ja, er bange for at kanten helt forsvinder i håndtagene - og så synes manden måske at det ser vildt ufrækt ud 

Ihh dumme tanker!

Elsker jo at gå i g-streng og ja, frie baller er bare skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.