Går i med g-streng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

AnnaK89

Frk-Lotusblomst skriver:

Hop du bare i en g-streng igen, er sikker på kæresten vil synes du er fræk.
I H&M kan man få en tre-pak med sådan nogen sorte blonde gstrenge hvor remmen er ret bred . de er mine ynglings, de er SÅ behagelige at have på..

Jeg har også nogen med tynd og de borer sig ikke ind medmindre jeg tager en af dem på fra 10 kg siden.

Jeg ville simpelthen "skynde mig" i H&M og købe sådan en omgang g-strenge.

Frie baller er vi helt enige om er skønt at ha'.

Det håber jeg - eller rettere, det har han da af at synes  

Må nok hellere kigge mig lidt om, og se om jeg kan finde nogen der passer til mig

En opdatering af undertøjsskuffen trænger helt sikkert 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

AnnaK89

Ka+Ma=Be skriver:

Ja .... også på trods af håndtag! Just do it! hehe

I know 

Jeg er nok bare fjollet 

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

morethanperfect skriver:

Jeg har gået med det siden , 8 klasse tror jeg .. 
Også selvom en fødsel og nogle graviditeter er været her
De elsker os selvom vi har lidt på sidebenene  

Du har ret - det gør de

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

LunaLykke skriver:

Jeg synes g-strenge klæder alle så længe man køber dem i den rigtige størrelse, det gør virkelig hele forskellen. Jeg synes du skal hoppe i et par g-strenge og så stole på at du ser lækker ud - for så ser du også lækker ud

Vil så gerne have den følelse igen

Må prøve mig frem og finde den rigtig form og størrelse for mig

Anmeld

26. april 2012

Morgensol

AnnaKJ skriver:

Uhh nej de der tynde kanter kan jeg slet ikke arbejde sammen med, føler de forsvinder ind i håndtagene  

Men nej, gider bare heller ikke de der mormor trusser, vil bare gerne føle mig lidt fræk igen overfor manden. Og det gør jeg altså ikke i mine trusser der sidder halvt oppe på den store mave 

Hehe.. Jeg sys de "alm" g-strengs trusser er slemme til at gnave sig og srusts jeg sted sådan ruller sammen hvis de bare er det mindste stramme.. Men hvis man tager dem med kun en smal streng i siden, SP ser man det næsten ikke..

http://www.q.dk/Skon-fra-top-til-ta/Mode/2012-11-Trusser-til-din-kropsform.aspx

Her er en guide til trusser som passer til ens krop!

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

la'chrissen skriver:

Se du at smut ud og køb de g-strenge. Hvis din mand ikke kan lide dig i dem, burde han skamme sig. Og så sørg for det er dem med bred kant så sidder de bedst. Det er vist shoppe tid

God fornøjelse

Ja så er det ihvertfald ham der har et problem  ... Eller noget

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

Carl-Emil's mor skriver:

Heheh ja der er nok lige langt nok sender dig noget mentalt " jeg er lækker lækker " selvtillid håber du finder nogle smækre g-strenge og du viser dig til din kæreste i dem for han vilDa med garanti synes sådan et undertøjs modeshow af hans elskede er piv frækt

Det er modtaget 

Vil surfe lidt omkring på nettet og se om jeg kan finde noget der kunne passe til mig

Ved ikke helt med undertøjs show, men han skal da nok få lov at se nærmere på det ihvertfald  

Anmeld

26. april 2012

Frk-Lotusblomst

AnnaKJ skriver:

Det håber jeg - eller rettere, det har han da af at synes  

Må nok hellere kigge mig lidt om, og se om jeg kan finde nogen der passer til mig

En opdatering af undertøjsskuffen trænger helt sikkert 

Selvfølgelig gør han det.

Held og lykke med g-strengsjagten.

Anmeld

26. april 2012

ønskebørn74

AnnaKJ skriver:

Ja, lidt underligt emne, men er lidt nysgerrig om det kun er mig der har det sådan her.

Jeg har jo noget på sidebenene  Og det er jeg rigtig flov over. 

Jeg vil rigtig gerne gå med en g-streng, da jeg synes det er rigtig behageligt, men et eller andet sted, så synes jeg bare ikke jeg kan få mig til det når jeg har de håndtag?  

Og tænker meget over hvad min mand ville sige hvis jeg pludselig troppede op i sådan en igen?

Har ikke gået med g-streng siden jeg ventede min datter.

Går i med sådan en, selvom i har lidt/meget håndtag? 

jeg har kæmpe håndtag og går med dem... vælger bare dem der er brede i siderne... så ser det godt ud..

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

An&Jo skriver:

jeg har ikke prøvet de nye, men de er med på listen over must haves det her år..

jeg tror faktisk de er rigtig gode de nye, så de skal afprøves..

Tror også jeg vil prøve dem - nu hvor jeg alligevel har besluttet at investere i nogle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.