Kunne I finde på at lade jeres børn sove ude i torden og lyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

Tona

Kay skriver:

jeg ville ik... er ik bange for torden eller lyn... men har selv oplevet et kugle lyn... og ville ikke recikere at det "løb" ind i barnevognen imens den lille lå der i...

Hvad er et kuglelyn?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Kay

Amandas-mor skriver:

Hvad er et kuglelyn?  

et kugle lyn er et rundt lyn der fare rundt hend over jorden alt fra 5 cm over til et par meter op i luften og kan bande imod (ikke levende-) ting... som fx. huse og træer indtil det dør eller rammer noget det kan "modtage" det som fx. et menneske...

Anmeld

21. april 2012

Kay

21. april 2012

morethanperfect

vitapigen skriver:

Ville stadig have mine betænkligheder selvom barnevognen stod i læ... Eller også skulle den står langt inde i en garage før jeg turde

Ved faktisk ikke om min pige ville kunne sove for det, men hun kan SLET ikke sove indefor om dagen...

Når jeg siger LÆ , mener jeg inde under vores garage tag

Anmeld

21. april 2012

Tona

Kay skriver:

et kugle lyn er et rundt lyn der fare rundt hend over jorden alt fra 5 cm over til et par meter op i luften og kan bande imod (ikke levende-) ting... som fx. huse og træer indtil det dør eller rammer noget det kan "modtage" det som fx. et menneske...

Ej hvor vildt  

Anmeld

21. april 2012

vitapigen

Camillakn skriver:

Hvor frygteligt !!!!

Men frygter det bare slet ikke her, bor i Århus så hvis et lyn skal slå ned på det fandme vælge naboens terrase. Heh, . 

haha ja sådan kan man også se på det

Anmeld

21. april 2012

vitapigen

LouiseVous skriver:

Det er altså også bedst til dem at komme ud. Og endnu bedre at være uge med tag overhovedet, så man også kan slippe for det knap så sunde regnslag

Ja det er rigtig, men det har vi desværre ikke...  Så på med regnslaget her, når det regner...

Anmeld

21. april 2012

vitapigen

Kay skriver:

jeg ville ik... er ik bange for torden eller lyn... men har selv oplevet et kugle lyn... og ville ikke recikere at det "løb" ind i barnevognen imens den lille lå der i...

Jeg har det lige præcis på samme måde  Tænk nu hvis

Anmeld

21. april 2012

vitapigen

Amandas-mor skriver:

Jeg tænkte ikke rigtig på det som at tage en chance. Der er jo halvtag på og rigtig høje sider i alle 4 hjørner. Det er nærmest en lukket indhegning på nær lige oppe i toppen mellem halvtaget og hegnet og hun stod jo helt ind til husmuren.

Jeg ville aldrig have ladet hende stå ude i det fri jo. Det virkede bare så synd at skulle vække hende og ødelægge hendes middagslur. For hun ville ikke have kunnet falde i søvn igen.

Okay det lyder også som et godt sted

Anmeld

21. april 2012

vitapigen

morethanperfect skriver:

Når jeg siger LÆ , mener jeg inde under vores garage tag

hehe okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.