Kunne I finde på at lade jeres børn sove ude i torden og lyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kunne I finde på at lade jeres børn sove ude i torden og lyn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

16.460 visninger
58 svar
0 synes godt om
21. april 2012

vitapigen

Jeg kunne ikke, men vil lige høre om det er mig der bare er sippet? Hun plejer at stå en lille smule i læ op af huset, så barnevognen synes jeg står alt for udsat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Michalala

Hvis barnevognen står i læ og barnet ikke på nogen måde virker generet af det, kan jeg ikke se hvad det skulle gøre...

Anmeld

21. april 2012

Princesspigen

nej men det er nok fordi jeg selv er så rad for torden, og tænker os hvad hvis den lille vågner og græder og man ikke høre det osv   

Anmeld

21. april 2012

Tona

vitapigen skriver:

Jeg kunne ikke, men vil lige høre om det er mig der bare er sippet? Hun plejer at stå en lille smule i læ op af huset, så barnevognen synes jeg står alt for udsat

Altså i dag begyndte det at tordne og lyne efter at jeg havde puttet Amanda ud. Dvs at hun allerede lå og sov trygt. I og med at tordenen ikke havde vækket hende og den var et stykke væk lod jeg hende ligge. Det skal så siges at hun står og sover op ad en husmur og under et halvtag og med højt hegn til begge sider så rimeligt beskyttet altså.

Men hvis tordenen havde begyndt inden hun skulle ud ville jeg alligevel have lagt hende indenfor i hendes seng.

Anmeld

21. april 2012

Janni.

Jeg kunne godt, men det er fordi han står i vores garage med døren åben. 

I dp står han også ude og sover, under et halvtag. 

Anmeld

21. april 2012

morethanperfect

vitapigen skriver:

Kun hvis barnevognen står i læ .. Så der slet ikke er mulighed for der kan ske noget ved det ..

Men er der virkelig børn der kan sove i tordenvejr .. Det må være fantastisk at ha

Anmeld

21. april 2012

Clisolka

morethanperfect skriver:

Kun hvis barnevognen står i læ .. Så der slet ikke er mulighed for der kan ske noget ved det ..

Men er der virkelig børn der kan sove i tordenvejr .. Det må være fantastisk at ha

Vi kunne bore en væg op, og Isabella ville ikke registrere det - hun sover videre 

Eller... Hun har vænnet sig til det. De har en stor renovering i gang her i vores område, så der er hele tiden boremaskiner i nærheden 

Og tilbage til TS - nej, jeg kunne ikke finde på det, men det er også fordi jeg er så bange for det i forvejen  Men jeg har heller ikke mulighed for at stille hende udenfor lige pt. 

Anmeld

21. april 2012

B&J

har stemt ja  men kun hvis min dreng stod i læ det gør han dog ikke her hjemme så det ville ikke være uden for hvis der lyner men hvis der tordner ville han være uden for

Anmeld

21. april 2012

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Vi kunne bore en væg op, og Isabella ville ikke registrere det - hun sover videre 

Eller... Hun har vænnet sig til det. De har en stor renovering i gang her i vores område, så der er hele tiden boremaskiner i nærheden 

Og tilbage til TS - nej, jeg kunne ikke finde på det, men det er også fordi jeg er så bange for det i forvejen  Men jeg har heller ikke mulighed for at stille hende udenfor lige pt. 

Virkelig .. 
Hvor snyd !! Oscar vågner ved hvis jeg hoster om natten , og der er 2 døre i mellem os

Anmeld

21. april 2012

Frøken J.

Nej aldrig i livet, men kun fordi jeg selv har en PANISK fobi for lyn og torden, for jeg tror nu det kan være sikkert nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.