Kunne I finde på at lade jeres børn sove ude i torden og lyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

vitapigen

Camillakn skriver:

Har svaret ja,  vi bor på 5 sal og han har flere gange sovet udenfor på terrasen i torden og lyn.. Men igen kommer det an på hvordan det blæser, om det pisser ned tager jeg slet ikke så tungt..

Og hvad skulle der ske?, frygter slet ikke på nogen måde at han skulle blive ramt af et lyn. 

Okay jeg frygter nemlig at lynet skulle slå ned... Her i vores by blev en dreng engang ramt af et lyn... Så det er min store frygt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

vitapigen

Mom In The Making skriver:

Jeg har svaret "kun hvis barnevognen står i læ", for ville alligevel aldrig stille barnevognen ude midt i det hele uanset vejret.

Hun står altid ude under et halvtag på en af vores terasser, der kan hverken regn, lyn eller torden nå hende og når hun ikke vågner eller er mærket på nogen måde af at det tordner, ser jeg ikke noget galt i at hun sover dér.

desuden synes jeg torden og lyn er hyggeligt. Og det tror jeg nu også Penny gør, for hun sov da bare videre selv om der var KÆMPE brag "lige over" vores hus.

Dejligt at du ikke er bange for lyn og torden

Anmeld

21. april 2012

vitapigen

LouiseVous skriver:

Hvis barnevognen står i carporten, ja ..
Så sku der ikke ku ske mere, end hvis den stod inde.
Og min datter har skulle ud hver dag at sove for at få den rigtige søvn, ellers har hun været super tvær resten af dagen indtil nat. Og når man ved det kan undgåes, gør man det jo

Sådan er det også her... hun sover så dårligt om dagen indenfor

Anmeld

21. april 2012

vitapigen

Janni. skriver:

Han står et pænt stykke inde og bag garageporten. Tørt og ganske sikkert. 

dejligt

Anmeld

21. april 2012

Camillakn

vitapigen skriver:

Okay jeg frygter nemlig at lynet skulle slå ned... Her i vores by blev en dreng engang ramt af et lyn... Så det er min store frygt

Hvor frygteligt !!!!

Men frygter det bare slet ikke her, bor i Århus så hvis et lyn skal slå ned på det fandme vælge naboens terrase. Heh, . 

Anmeld

21. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

vitapigen skriver:

Sådan er det også her... hun sover så dårligt om dagen indenfor

Det er altså også bedst til dem at komme ud. Og endnu bedre at være uge med tag overhovedet, så man også kan slippe for det knap så sunde regnslag

Anmeld

21. april 2012

Lusi

Nej.. Er selv rad for det..

Anmeld

21. april 2012

B&J

vitapigen skriver:

Torden kunne jeg nok også gå med til  Hvis hun altså ville kunne sove for det

det tror jeg nok daniel vil han kan sove fra det meste men han har dog ikke gjord det siden han var 4mdr der sov han fra det nu er han så lidt over 2 så vi har ikke prøvet det siden

Anmeld

21. april 2012

Kay

jeg ville ik... er ik bange for torden eller lyn... men har selv oplevet et kugle lyn... og ville ikke recikere at det "løb" ind i barnevognen imens den lille lå der i...

Anmeld

21. april 2012

Tona

Okay hvis det er langt væk, ville jeg nok heller ikke have noget imod det  Men hvorfor tage chancen?

Jeg tænkte ikke rigtig på det som at tage en chance. Der er jo halvtag på og rigtig høje sider i alle 4 hjørner. Det er nærmest en lukket indhegning på nær lige oppe i toppen mellem halvtaget og hegnet og hun stod jo helt ind til husmuren.

Jeg ville aldrig have ladet hende stå ude i det fri jo. Det virkede bare så synd at skulle vække hende og ødelægge hendes middagslur. For hun ville ikke have kunnet falde i søvn igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.