Kunne I finde på at lade jeres børn sove ude i torden og lyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Hvis barnevognen står i carporten, ja ..
Så sku der ikke ku ske mere, end hvis den stod inde.
Og min datter har skulle ud hver dag at sove for at få den rigtige søvn, ellers har hun været super tvær resten af dagen indtil nat. Og når man ved det kan undgåes, gør man det jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

vitapigen

morethanperfect skriver:

Kun hvis barnevognen står i læ .. Så der slet ikke er mulighed for der kan ske noget ved det ..

Men er der virkelig børn der kan sove i tordenvejr .. Det må være fantastisk at ha

Ville stadig have mine betænkligheder selvom barnevognen stod i læ... Eller også skulle den står langt inde i en garage før jeg turde

Ved faktisk ikke om min pige ville kunne sove for det, men hun kan SLET ikke sove indefor om dagen...

Anmeld

21. april 2012

vitapigen

Babymor2010 skriver:

Vi kunne bore en væg op, og Isabella ville ikke registrere det - hun sover videre 

Eller... Hun har vænnet sig til det. De har en stor renovering i gang her i vores område, så der er hele tiden boremaskiner i nærheden 

Og tilbage til TS - nej, jeg kunne ikke finde på det, men det er også fordi jeg er så bange for det i forvejen  Men jeg har heller ikke mulighed for at stille hende udenfor lige pt. 

Har det på samme måde som dig... Hvorfor tage chancen? Ville ikke kunne tilgive mig selv, hvis lynet slog ned.

Her i vores by var der engang en dreng der blev ramt af et lyn

Anmeld

21. april 2012

Janni.

vitapigen skriver:

Okay, men står han så ikke også langt inde i garagen?

Han står et pænt stykke inde og bag garageporten. Tørt og ganske sikkert. 

Anmeld

21. april 2012

vitapigen

B&J skriver:

har stemt ja  men kun hvis min dreng stod i læ det gør han dog ikke her hjemme så det ville ikke være uden for hvis der lyner men hvis der tordner ville han være uden for

Torden kunne jeg nok også gå med til  Hvis hun altså ville kunne sove for det

Anmeld

21. april 2012

vitapigen

Frøken J. skriver:

Nej aldrig i livet, men kun fordi jeg selv har en PANISK fobi for lyn og torden, for jeg tror nu det kan være sikkert nok 

Hehe ja det jo det... Jeg tør heller ikke tage chancen

Anmeld

21. april 2012

vitapigen

Laura. skriver:

Jeg vil sige at det kommer helt an på hvor slemt vejret er.. Hvis det er langt væk fx. ville det nok ikke gøre så meget...

Det er nok rigtig nok... Men vi har lige haft en uvejr og det var lige over hovedet på os

Anmeld

21. april 2012

vitapigen

morbibi skriver:

Jeg har svaret ja, da jeg har en overdækket terasse, hvor barnet står i læ for vind og regn og den eneste forskel fra at sove indenfor, er den friske luft

Dejligt med sådan en overdækket terasse

Anmeld

21. april 2012

vitapigen

ano14316 skriver:

Det kommer lidt af på hvor meget det regner og blæser..

Men hvis det kun tordner og lyner ville jeg ingen betænkligheder have ved det..

Regn og blæst har jeg ikke noget imod... Men lyn... puha... tænk nu hvis lynet slog ned i barnevognen 

Anmeld

21. april 2012

vitapigen

FruStolpe skriver:

Jeg har svaret JA. Men vi har også overdække på begge sider af huset, så det vil aldrig være et problem at få læ

dejligt at have sådan nogle steder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.