Kunne I finde på at lade jeres børn sove ude i torden og lyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

Laura.

Jeg vil sige at det kommer helt an på hvor slemt vejret er.. Hvis det er langt væk fx. ville det nok ikke gøre så meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

morbibi

vitapigen skriver:

Jeg kunne ikke, men vil lige høre om det er mig der bare er sippet? Hun plejer at stå en lille smule i læ op af huset, så barnevognen synes jeg står alt for udsat

Jeg har svaret ja, da jeg har en overdækket terasse, hvor barnet står i læ for vind og regn og den eneste forskel fra at sove indenfor, er den friske luft

Anmeld

21. april 2012

ano14316

Det kommer lidt af på hvor meget det regner og blæser..

Men hvis det kun tordner og lyner ville jeg ingen betænkligheder have ved det..

Anmeld

21. april 2012

FruStolpe

vitapigen skriver:

Jeg kunne ikke, men vil lige høre om det er mig der bare er sippet? Hun plejer at stå en lille smule i læ op af huset, så barnevognen synes jeg står alt for udsat

Jeg har svaret JA. Men vi har også overdække på begge sider af huset, så det vil aldrig være et problem at få læ

Anmeld

21. april 2012

Camillakn

Har svaret ja,  vi bor på 5 sal og han har flere gange sovet udenfor på terrasen i torden og lyn.. Men igen kommer det an på hvordan det blæser, om det pisser ned tager jeg slet ikke så tungt..

Og hvad skulle der ske?, frygter slet ikke på nogen måde at han skulle blive ramt af et lyn. 

Anmeld

21. april 2012

MomInTheMaking

vitapigen skriver:

Jeg har svaret "kun hvis barnevognen står i læ", for ville alligevel aldrig stille barnevognen ude midt i det hele uanset vejret.

Hun står altid ude under et halvtag på en af vores terasser, der kan hverken regn, lyn eller torden nå hende og når hun ikke vågner eller er mærket på nogen måde af at det tordner, ser jeg ikke noget galt i at hun sover dér.

desuden synes jeg torden og lyn er hyggeligt. Og det tror jeg nu også Penny gør, for hun sov da bare videre selv om der var KÆMPE brag "lige over" vores hus.

Anmeld

21. april 2012

vitapigen

Michalala skriver:

Hvis barnevognen står i læ og barnet ikke på nogen måde virker generet af det, kan jeg ikke se hvad det skulle gøre...

Lynet kan jo sagtens slå ned i barnevognen, selvom det det står i læ. Eller det kommer selvfølgelig an på hvor langt inde barnevognen står i læ

Anmeld

21. april 2012

vitapigen

Princesspigen skriver:

nej men det er nok fordi jeg selv er så rad for torden, og tænker os hvad hvis den lille vågner og græder og man ikke høre det osv   

Jeg er heller ikke vild med torden og lyn. Synes det er så skræmmende

Men vi har så baby alarm så ville sagtens kunne høre baby... Jeg er bare så bange for at lynet vil slå ned i barnevognen

Men lige nu er hun puttet udenfor, men det er kun fordi det ikke lyner og tordner mere og hun står i vores værksted, men døren åben  Men hvis der kommer lyn igen, tør jeg ikke tage chancen, for hun står i døråbningen...

Anmeld

21. april 2012

vitapigen

Amandas-mor skriver:

Altså i dag begyndte det at tordne og lyne efter at jeg havde puttet Amanda ud. Dvs at hun allerede lå og sov trygt. I og med at tordenen ikke havde vækket hende og den var et stykke væk lod jeg hende ligge. Det skal så siges at hun står og sover op ad en husmur og under et halvtag og med højt hegn til begge sider så rimeligt beskyttet altså.

Men hvis tordenen havde begyndt inden hun skulle ud ville jeg alligevel have lagt hende indenfor i hendes seng.

Okay hvis det er langt væk, ville jeg nok heller ikke have noget imod det  Men hvorfor tage chancen?

Anmeld

21. april 2012

vitapigen

Janni. skriver:

Jeg kunne godt, men det er fordi han står i vores garage med døren åben. 

I dp står han også ude og sover, under et halvtag. 

Okay, men står han så ikke også langt inde i garagen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.