Kunne I finde på at lade jeres børn sove ude i torden og lyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

Maise86

Altså det kom helt an på hvor meget torden og lyn det var. Hvis det bare buldrede lidt og glimtede lidt ville jeg ikke tage ham ind, men hvis uvejret var tæt på ville jeg klart hive ham ind med det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Kay

Amandas-mor skriver:

Ej hvor vildt  

jeps... og de ved jo ik hvor sjældne de er for man ringer jo ik lige til dmi når man oplever sådan et... jeg gjorde i altfald ik...

Anmeld

21. april 2012

Princesspigen

vitapigen skriver:

Jeg er heller ikke vild med torden og lyn. Synes det er så skræmmende

Men vi har så baby alarm så ville sagtens kunne høre baby... Jeg er bare så bange for at lynet vil slå ned i barnevognen

Men lige nu er hun puttet udenfor, men det er kun fordi det ikke lyner og tordner mere og hun står i vores værksted, men døren åben  Men hvis der kommer lyn igen, tør jeg ikke tage chancen, for hun står i døråbningen...

så længe barnevognen ikke er det højeste på det sted den står så sku der vidst så vidt jeg ved ikke være chance for det..

men ja jeg ville ihværtifal ikke bryde mig om den lille sku stå ude i sådan et vejr..

og baby alarmen er god nok, men i kan jo så høre samtlige torden brag i den også.. det ville jeg ikke bryde mig om..

Anmeld

21. april 2012

Michalala

vitapigen skriver:

Lynet kan jo sagtens slå ned i barnevognen, selvom det det står i læ. Eller det kommer selvfølgelig an på hvor langt inde barnevognen står i læ

Tja, det vil jeg nu ikke være så nervøs for, hvis der er mange andre høje ting i nærheden. Og hvis den står nok i læ. Men måske min holdning til det ændrer sig når først bebsen er ude

Anmeld

21. april 2012

chael

Nej det kunne jeg bestemt ikke finde på.

Jeg har som sådan ikke bange for torden, men bryder mig om at være uden for. Og derfor skal mit barn heller ikke.

*C

Anmeld

21. april 2012

Fenja09

Nej det tror jeg ikke at jeg ville gøre, heller ikke selvom barnevognen stod i læ.

/Fenja

Anmeld

21. april 2012

MortilElias2010

Ja bestemt, hvis ikke det generer Elias og han  siger til i babyalarmen, så hellere end gerne. Vi stiller ham i vores skur vi har bygget langs et stykke af huset og der ligger han trygt og godt. Der er så bare det nu at han er blevet for stor til sin barnevogn, der er ikke mange cm at gøre godt med for ham, så han sover til middag i sin seng på værelset nu. Vi har ikke prøvet at have tordenvejr omkring os endnu mens han sov, så kender ikke hans reaktion. Dog er han ikke begejstret for det når han er vågen. Han vil ihvertfald gøre meget opmærksom på at når tordenvejret er slut, "tordenvejret slut og lyn os", som han siger. 

For at juble lidt, så sov han IDAG til 9.30 - mors dreng  Idag var han b-menneske og ikke a-menneske som sin far  

Og så sov han og jeg sørme også fra 14.20 til 17.30  En lille kærkommen morfar efter en lang dag formiddag i haven. Vidunderligt! 

og han blev så puttet til Natten ved 21tiden og sover trygt og tungt igen. Mor følger efter snarest muligt 

Vi skal se køerne danse på økodagen imorgen  Bliver fantastisk! 

Anmeld

22. april 2012

-Sigrid-

Tja... Vi har en overdækket altan så derude, ja... Men det er så godt som indenfor

Helt udenfor, nej.. Heller ikke i læ

Men jeg elsker når det lyner, jeg syntes det er så smukt 

Anmeld

22. april 2012

boysilver

jeg ville bestemt ikke have noget imod at lade mit barn sove i telt i baghaven når det lyner og tordner hvis han/hun er gammel nok til at sove i telt. 

jeg ville derimod ALDRIG lade min lille baby være ude i klapvognen når det regner og SLET ikke når det tordner og lyner  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.