At køre over grænsen til Tyskland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

MariaJ

pemiro skriver:

Nå for søren.. Det var da rart lige at vide

Skal de så ha det fra de bliver født, hvis man nu vælger at rejse...

Skal først være mor om 7 uger, så det kunne da være en dejlig information, når nu det ikke er som i "gamle dage"

Ja, de skal have det fra fødslen. Man kan få et foreløbigt pas, der gælder et halvt år, hvis man har brug for det, mens de er meget små.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

MariaJ

K&S skriver:

Jeg mener jeg gav 120-140 kroner for Antons pas :-) 

Så er det måske billigere end jeg huskede

Anmeld

20. april 2012

noah3006

Maja_4000 skriver:

Det skal vi til sommer .. Men Caroline har intet pas og mit er udløbet 

Er det nødvendigt at få det ordnet ? Eller tjekker de ikke ? Vi skal over ved Tønder ..

Vi bor hernede, (tønder) og køre dagligt over grænsen UDEN pas... der er ikke sket noget. De stopper mest polakker eller andre udelanske biler... Men man kan selvfølgelig ikke være sikker. Men er vi blevet holdt ind, så har det mest været kørekortet vi skulle vise, og ikke andet.

Klem og god tur.

Anmeld

20. april 2012

Victoriasmor88

Vi har lige været på Tysklandstur i påskeferien med vores 2 børn og vi skulle alle vise pas, så jeg er glad for at jeg bestilte pas til min lille datter 

Anmeld

20. april 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Laijona Äiti skriver:

Hvis jeg skulle derned, så ville jeg ikke tage pas med, den øgede grænsekontrol gælder nok fremmede som vil ind i DK, men hæng mig ikke op på det. Det vil bare undre mig hvis du skal have pas med.

Netop fordi man ikk ska i norge, sverige og finland, og tyskland er jo en del af norden.

Nej, Tyskland er ikke en del af Norden!

Der skal pas med til Tyskland, man skal kunne identificere sig, og kørekort er ikke nok.

Anmeld

20. april 2012

lio

2skønnebørn skriver:

Nej, Tyskland er ikke en del af Norden!

Der skal pas med til Tyskland, man skal kunne identificere sig, og kørekort er ikke nok.

Skrev TROR i mit tidligere indlæg

Anmeld

20. april 2012

emsaroto

Altså det er ikke tit de tjekker, men jeg ville ikke turde at tage derned uden! Tænk hvis jef blev taget også ikke måtte komme videre :s

Anmeld

20. april 2012

pemiro

MariaJ skriver:

Ja, de skal have det fra fødslen. Man kan få et foreløbigt pas, der gælder et halvt år, hvis man har brug for det, mens de er meget små.

Så for øren da..

Tusind tak for info

Anmeld

20. april 2012

bybaby

et børne pas koster 115 kr

Anmeld

20. april 2012

Janni.

Min kæreste kører til tyskland cirka hver 2. - 3. måned sammen med en kammerat, og de har aldrig fået tjekket deres pas endnu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.