At køre over grænsen til Tyskland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Maja_4000 skriver:

Det skal vi til sommer .. Men Caroline har intet pas og mit er udløbet 

Er det nødvendigt at få det ordnet ? Eller tjekker de ikke ? Vi skal over ved Tønder ..

Min lil'søs og mig køre end over grænsen på lørdag, bare loge for at handle ;-) og jeg har i hvert fald ingen pas med.
Men egentlig godt du nævner pas, for mit er udløbet og jeg sku da meget gerne med til LeMans (frankrig) :-(:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Maja_4000

VIPpigen skriver:

Nu kører vi jævnligt over og er ikke blevet tjekket endnu... Har mange gange haft Lilje med, og vi har intet pas til hende endnu...

Jeg ville klart få det fornyet når i nu skal på ferie, det er lige så meget at det skal du bruge hvis nogen af jer kommer til skade, eller der sker noget andet og har brug for lægehjælp...

Vi har kun været på den anden side at handle når Lilje har været med

Vi skal ikke på ferie i Tyskland .. Kun handle sodavand osv. Hehe

Anmeld

21. april 2012

Maja_4000

Aniteb skriver:

Lad mig sige i følge loven så skal i alle have pas... men men men, min mand har aldrig haft pas, og vi kører over hver 3. uge, min datters udløb for 2 år siden, min søn har heller aldrig haft og mit udløb for 2½ år siden... Så teknisk se ja, men praktisk nej... bare sørg for at i ikke bliver stoppet, og skulle der mod forventning stå toldere ved grænsen så vend rundt og find en anden grænse..

Men hvad så hvis der er toldere når man skal hjem igen ? Kan de nægte os at komme ind i Danmark igen ?

Anmeld

21. april 2012

VIPpigen

Maja_4000 skriver:

Vi skal ikke på ferie i Tyskland .. Kun handle sodavand osv. Hehe

Nåå... Jamen når det bare er en shoppetur, så er sygesikring som regel nok... Det er hvertfald det vi oplever, og vi bor da tæt på grænsen, og handler dernede ca 1 gang i måneden ;-)

Anmeld

21. april 2012

Plysbjørnen

Maja_4000 skriver:

Men hvad så hvis der er toldere når man skal hjem igen ? Kan de nægte os at komme ind i Danmark igen ?

Hvis det bare er toldere så tjekker de ikke pas... Det er strissernes arbejde... Tolderne tjekker kun hvad du har a sjove ting i bilen...

Anmeld

21. april 2012

Cookiemonsteret

Jeg fik af vide på kommunen da jeg skulle søge om pas til min datter, at hvis man blev stoppet dernede med et barn uden pas, så kunne politiet finde på at tage barnet, og så skulle man søge om at få det hjem igen.. derfor har jeg aldrig taget den chance at tage derned uden hun havde et pas.. ( dette var i 2010 jeg fik dette afvide, kan være det er ændret siden

Anmeld

21. april 2012

Maja_4000

Cookiemonsteret skriver:

Jeg fik af vide på kommunen da jeg skulle søge om pas til min datter, at hvis man blev stoppet dernede med et barn uden pas, så kunne politiet finde på at tage barnet, og så skulle man søge om at få det hjem igen.. derfor har jeg aldrig taget den chance at tage derned uden hun havde et pas.. ( dette var i 2010 jeg fik dette afvide, kan være det er ændret siden

Ej , puha !

Det kan være at vi skal få lavet et til Caroline .. Så er det da kun mig det går ud over

Anmeld

21. april 2012

Cookiemonsteret

Maja_4000 skriver:

Ej , puha !

Det kan være at vi skal få lavet et til Caroline .. Så er det da kun mig det går ud over

jeg skyndte mig hvertfald at bestille et til min datter den gang  

Anmeld

22. april 2012

Camilla <3

Vi kører ofte derned og handler ind, og vi er aldrig blevet stoppet  

Vi var der så sent som i torsdags.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.