At køre over grænsen til Tyskland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

pemiro

Maja_4000 skriver:

Og hvad med Caroline på 1½ år ? Hun skal vel også have et så 

Kommer hun ikke til at stå i dit pas?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

MariaJ

Ja, din datter skal også have et pas. Jeg kan ikke huske hvad det koster. Det gælder i to år, så længe de er så små.

Skal I aldrig bruge pas ellers? Jeg ville synes det var træls ikke at have et pas. Der kan jo også være ventetid på at få det lavet, især op til feriesæsonen.

Anmeld

20. april 2012

MariaJ

pemiro skriver:

Børn kan ikke længere stå i forældrenes pas. Alle børn skal have eget pas, hvis de skal krydse grænser med paskontrol.

Anmeld

20. april 2012

lio

Maja_4000 skriver:

Var også over forrige år med mit udløbne pas - Men det blev ikke tjekket

Jeg synes bare de har snakket så meget om øget grænsekontrol

Hvis jeg skulle derned, så ville jeg ikke tage pas med, den øgede grænsekontrol gælder nok fremmede som vil ind i DK, men hæng mig ikke op på det. Det vil bare undre mig hvis du skal have pas med.

Netop fordi man ikk ska i norge, sverige og finland, og tyskland er jo en del af norden.

Anmeld

20. april 2012

Maja_4000

pemiro skriver:

Nej , alle skal have eget pas .. Selv hunde  Hehe

Anmeld

20. april 2012

pemiro

MariaJ skriver:

Børn kan ikke længere stå i forældrenes pas. Alle børn skal have eget pas, hvis de skal krydse grænser med paskontrol.

Nå for søren.. Det var da rart lige at vide

Skal de så ha det fra de bliver født, hvis man nu vælger at rejse...

Skal først være mor om 7 uger, så det kunne da være en dejlig information, når nu det ikke er som i "gamle dage"

Anmeld

20. april 2012

Maja_4000

MariaJ skriver:

Ja, din datter skal også have et pas. Jeg kan ikke huske hvad det koster. Det gælder i to år, så længe de er så små.

Skal I aldrig bruge pas ellers? Jeg ville synes det var træls ikke at have et pas. Der kan jo også være ventetid på at få det lavet, især op til feriesæsonen.

Kun når vi kører til Tyskland .. Pengene er ikke rigtig til flyrejser indenfor den nærmeste fremtid

Men jeg må nok hellere få det ordnet .. Så er vi på den sikre side :b Ved du hvad et pas til børn koster ?

Anmeld

20. april 2012

Mother-love

Jeg er aldrig blevet stoppet ved grænsen. Og har flere gange været afsted med et ugyldigt pas. Men du skal jo bare huske at hvis i vælger og køre afsted uden pas og i bliver stoppet så får i en bøde. Så spørgsmålet er jo bare om du vil tage den chance. Men tror det er en meget lille procent del af børnefamilier der bliver stoppet.
Vi kører med de der solskærme i bagruderne, tror det har lidt og sige thi hi hihi

Anmeld

20. april 2012

MariaJ

Maja_4000 skriver:

Kun når vi kører til Tyskland .. Pengene er ikke rigtig til flyrejser indenfor den nærmeste fremtid

Men jeg må nok hellere få det ordnet .. Så er vi på den sikre side :b Ved du hvad et pas til børn koster ?

Nej, jeg husker det ikke præcist, måske 300-400 kr eller i den størrelsesorden. Man kan sikkert slå det op på politiets netsider.

Anmeld

20. april 2012

K&S

Maja_4000 skriver:

Jeg mener jeg gav 120-140 kroner for Antons pas :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.