At køre over grænsen til Tyskland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Silas&Mille

Aniteb skriver:

Kan informere dig om at den med at flyve uden pas til spanien ikke holder helt... Jeg skal til spanien næste år, og der forlanger rejse selskabet pas på alle der skal med...

Egentligt skal det kunne lade sig gøre, da et EU-kørekort er lige så godt som identifikation som et pas.

Det er i hvert fald hvad vi tidligere har fået afvide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Happiness

Maja_4000 skriver:

Men når vi max er over grænsen en gang hvert andet år , virker det lidt som spild

Du skal lige være obs på at hvis I bliver stoppet på grænsen til DK, kan de tilbageholde din datter hvis hun ikke har noget pas! Da I så ikke kan "bevise" at det er jeres...

En veninde prøvede det. De havde heldigvis bare glemt passet, så faren måtte hente det. Men de kunne så stå og flagre ved grænsen i 2 timer...

Anmeld

20. april 2012

Sujan

Nu har jeg ikke læst alle svar... Men jeg ville ikke turde køre over grænsen uden pas til min datter...

Hvis du ikke kan legitimere hende, skal de i princippet beholde hende til det er påvist med blodprøve at hun er din... Tror ikke de gør det, men i realiteten skal de gøre det...

Det er nok at du selv har kørekort med...

Tror et pas,koster 135 kr. Til de små

Anmeld

21. april 2012

LilleChelle

Maja_4000 skriver:

Men når vi max er over grænsen en gang hvert andet år , virker det lidt som spild

Det kan aldrig blive spild  - Et pas til voksen koster 60 kr. om året at have, det kan alle nok overleve. 

- Hellere det end at få en bøde. 

Anmeld

21. april 2012

Maja88

du SKAL SKAL  SKAL have pas med

Anmeld

21. april 2012

lio

Maise86 skriver:

Tyskland er da ikke en del af Norden

Se mine andre svar

Anmeld

21. april 2012

mortilnoahogmelina

Vi købte pas sidste år til vores dreng . Det høstede 125 kr .

Anmeld

21. april 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg har kørt til tyskland tusinde gange og aldrig blevet stoppet... men har dog altid passet i orden... Jeg ville dog ikke satse med børn... kun mig selv.... men som en skriver så er der flere grænse overgange, som man kan benytte sig af... især hvis man smugler for meget øl/sodavand over... 

Anmeld

21. april 2012

FamilenStorm

pemiro skriver:

Så for øren da..

Tusind tak for info

Altså kun hvis i skal ud at rejse lige når du har født.. VI fik først lavet pas TIl Alberte nu her hvor hun er 18 mdr og vi skulle til Egypten..

Anmeld

21. april 2012

pemiro

FamilenStorm skriver:

Altså kun hvis i skal ud at rejse lige når du har født.. VI fik først lavet pas TIl Alberte nu her hvor hun er 18 mdr og vi skulle til Egypten..

Ja selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.