Hvad bor I, i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

K&S

TrineMine86 skriver:

ja kvarteret betyder meget - håber i finder det I søger

Det betyder rigtig meget, især efter vi har fået Anton - vi vil gerne beholde hans DP :-)

Og tak :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

signe.

TrineMine86 skriver:

nej kan godt følge jer, vi nåede at bo i lejlighed i 1 år og følte jeg var ved at blive kvalt over ikke at kunne komme ud i en have

Lige netop... Efter vi fik gården her, har vi nu stort set en hel park af en have, plus en masse gode arealer om bagved stuehuset, hvor ungerne rigtig kan boltre sig. Min kæreste har egen maskinstation, så der skal jo være rigeligt med plads

Anmeld

15. april 2012

Dot D

TrineMine86 skriver:

hahaha..

det var dælme også noget af et hus hihi

ja i da stadig unge, men i jo så super duper meget unge da i købte hus

HI HI, ja ikke????

Nu "nøjes" vi med ca 200 m2 og en kæmpe have

Anmeld

15. april 2012

Dot D

hahaha..

det var dælme også noget af et hus hihi

ja i da stadig unge, men i jo så super duper meget unge da i købte hus

Dobbelt

Anmeld

15. april 2012

TrineMine86

signe. skriver:

Lige netop... Efter vi fik gården her, har vi nu stort set en hel park af en have, plus en masse gode arealer om bagved stuehuset, hvor ungerne rigtig kan boltre sig. Min kæreste har egen maskinstation, så der skal jo være rigeligt med plads

ja hold da op - i mangler vidst ikke plads, dejligt for jeres børn at de kan boltre sig rundt

Anmeld

15. april 2012

signe.

TrineMine86 skriver:

ja hold da op - i mangler vidst ikke plads, dejligt for jeres børn at de kan boltre sig rundt

Det tror jeg også de nyder, eller, i hvert fald den ældste. Laurits kan ikke boltre sig så meget endnu

Anmeld

15. april 2012

TrineMine86

Dot D skriver:

HI HI, ja ikke????

Nu "nøjes" vi med ca 200 m2 og en kæmpe have

sikke da et lille hus i har jer  200 kvm - det er jo næsten et slot i min ører  vores er ikke ret stort og vi bliver nød til at købe et større inden vi skal have flere børn..

Anmeld

15. april 2012

Pige2009

TrineMine86 skriver:

tiden er underordnet - bare man bliver glad for det færdige resultat  og  så flot at du har kunne få råd til det med barn og det hele - super sejt gået

Lige præcis. Jeg overtog det 15/8 og så har det ellers gennemgået en omfattende renovering, så min datter og jeg først flyttede ind 15/10 Tak for de søde ord. Jeg er faktisk også rigtig stolt over at have et hus, som jeg har købt helt selv

Anmeld

15. april 2012

MariaJ

Vi bor i tjenestebolig. som i vores tilfælde er et lejet rækkehus.

Hvis ikke vi havde haft superbillig bolig gennem arbejdet havde vi nok købt et hus nu.

Vi har tidligere mest boet i lejligheder (andel og leje), men har også boet nogle år i "et halvt hus" (dvs stor lejlighed i halvdelen af huset med adgang til have).

Anmeld

15. april 2012

TrineMine86

signe. skriver:

Det tror jeg også de nyder, eller, i hvert fald den ældste. Laurits kan ikke boltre sig så meget endnu

nej så skal han da være ekstremt lang ude i sin udvikling - jeg har jo magnus, der er 2 måneder yngre en din den yngste og det er godt nok ret begrænset hvor langt han kan komme rundt omkring hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.