Hvad bor I, i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad bor I, i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.963 visninger
83 svar
0 synes godt om
15. april 2012

TrineMine86

Hej alle

ja jeg er bare nysgerrighed (og keder mig måske en smule), og så snakkede jeg med nogen forleden, der synes at min kæreste og jeg var ret unge da vi valgte at købe hus sammen (vi var begge 21 år og havde været kærester i 2½ år og havde boet sammen i lejlighed inden)

og så ELSKER jeg bare afstemninger

hvad bor I, i?

uddyb gerne - hvor gamle var i, da i flyttede ind i jeres nuværende bopæl og hvor længe har i boet der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

MaleneJensen

TrineMine86 skriver:

Hej alle

ja jeg er bare nysgerrighed (og keder mig måske en smule), og så snakkede jeg med nogen forleden, der synes at min kæreste og jeg var ret unge da vi valgte at købe hus sammen (vi var begge 21 år og havde været kærester i 2½ år og havde boet sammen i lejlighed inden)

hvad bor I, i?

uddyb gerne - hvor gamle var i, da i flyttede ind i jeres nuværende bopæl og hvor længe har i boet der?

Min kæreste og jeg flyttede sammen i vores første lejlighed da vi var 18 og der boede vi i ca 2 år. Så flyttede vi i den som vi bor i nu som vi også har boet i snart 2 år Men vi så ved af se på Hus nu som vi håber på

Anmeld

15. april 2012

Mette.

TrineMine86 skriver:

Hej alle

hvad bor I, i?

Jeg er 23 og min kæreste 27 år. Vi bor til leje i et rækkehus og har boet her 1 år nu. Før det boede vi til leje i en lejlighed.

Anmeld

15. april 2012

signe.

TrineMine86 skriver:

Hej alle

hvad bor I, i?

Jeg har stemt eget hus, da der ikke var nogen kategori der hed "landbrug", men altså vi bor på en gård. Vi flyttede ind i 2007, i dag er vi hhhv. 24 og 27 år

Anmeld

15. april 2012

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

Hej alle

hvad bor I, i?

Det er fordi i bor i Jylland!!! hehe.

Vi bor i andelslejlighed i København Vi vil MEGET gerne have hus, men det har vi simpelthen ikke råd til her! Snøft snøft!

Anmeld

15. april 2012

132319

Lejelejlighed

Jeg kommer aldrig til at eje, har ikke lysten til det og elsker friheden ved at leje

Anmeld

15. april 2012

TrineMine86

MaleneJensen skriver:

Min kæreste og jeg flyttede sammen i vores første lejlighed da vi var 18 og der boede vi i ca 2 år. Så flyttede vi i den som vi bor i nu som vi også har boet i snart 2 år Men vi så ved af se på Hus nu som vi håber på

ihh hvor spændende med huskøb -  fingre for at i får det

Anmeld

15. april 2012

MaleneJensen

TrineMine86 skriver:

ihh hvor spændende med huskøb -  fingre for at i får det

Takker vi håber også

Anmeld

15. april 2012

TrineMine86

Mette. skriver:

Jeg er 23 og min kæreste 27 år. Vi bor til leje i et rækkehus og har boet her 1 år nu. Før det boede vi til leje i en lejlighed.

rækkehuse er også super hyggelige

Anmeld

15. april 2012

TrineMine86

signe. skriver:

Jeg har stemt eget hus, da der ikke var nogen kategori der hed "landbrug", men altså vi bor på en gård. Vi flyttede ind i 2007, i dag er vi hhhv. 24 og 27 år

ihh vidste der var noget jeg havde glemt

så var i også ret unge da i fik hus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.