Hvad bor I, i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

My Babygirl

Vi bor i den dejligste herskabslejlighed i Odense centrum, 5 værelser og 118 kvm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Mira0911

Leje lejlighed lige siden vi fandt sammen i 2007... Vi har boet 2 forskellige steder... 

Da vi flyttede sammen var jeg 23 og kæresten 31 , kan ikke helt huske det... 

Anmeld

15. april 2012

Mette.

TrineMine86 skriver:

rækkehuse er også super hyggelige

Ja, vi kan bestemt ikke klage. og slet ikke nu vi begge er studerende, så bor vi vist ret godt.

Anmeld

15. april 2012

TrineMine86

Ka+Ma=Be skriver:

Det er fordi i bor i Jylland!!! hehe.

Vi bor i andelslejlighed i København Vi vil MEGET gerne have hus, men det har vi simpelthen ikke råd til her! Snøft snøft!

så flyt herover til os i Jylland  ej ved godt at der er meget forskel på huspriserne, men andelsbolig er da også super  det er jo lige meget hvad man bor i, bare man er glad

Anmeld

15. april 2012

TrineMine86

My Babygirl skriver:

Vi bor i den dejligste herskabslejlighed i Odense centrum, 5 værelser og 118 kvm.

hold da op, det lyder super lækkert

Anmeld

15. april 2012

signe.

TrineMine86 skriver:

ihh vidste der var noget jeg havde glemt

så var i også ret unge da i fik hus

Jeps, men vi fortryder det ikke et sekund Vi boede i lejlighed i 3 måneder, og det var slet ikke os, så kærestens barndomshjem blev købt

Anmeld

15. april 2012

TrineMine86

signe. skriver:

Jeps, men vi fortryder det ikke et sekund Vi boede i lejlighed i 3 måneder, og det var slet ikke os, så kærestens barndomshjem blev købt

nej kan godt følge jer, vi nåede at bo i lejlighed i 1 år og følte jeg var ved at blive kvalt over ikke at kunne komme ud i en have

Anmeld

15. april 2012

My Babygirl

TrineMine86 skriver:

hold da op, det lyder super lækkert

Ja, det er også super lækkert - vi er rigtig glade for at bo her.

Anmeld

15. april 2012

wamse

TrineMine86 skriver:

Hej alle

ja jeg er bare nysgerrighed (og keder mig måske en smule), og så snakkede jeg med nogen forleden, der synes at min kæreste og jeg var ret unge da vi valgte at købe hus sammen (vi var begge 21 år og havde været kærester i 2½ år og havde boet sammen i lejlighed inden)

og så ELSKER jeg bare afstemninger

hvad bor I, i?

uddyb gerne - hvor gamle var i, da i flyttede ind i jeres nuværende bopæl og hvor længe har i boet der?

Jeg bor med mine 2 børn i et lejet rækkehus og har boet her i 2 måneder nu

Det er så perfekt for os, og der er max 100 meter hen til folkeskolen min datter skal starte på i august

Vi har en dejlig stor have, hvilket bare er så fedt for os

Anmeld

15. april 2012

TrineMine86

Mette. skriver:

Ja, vi kan bestemt ikke klage. og slet ikke nu vi begge er studerende, så bor vi vist ret godt.

nej så er det bestemt flot  jeg har også været studerende i al den tid vi har boet i huset og nu er jeg godt nok færdiguddannet, men nu er jeg jo så på barsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.