Hvad bor I, i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

signe.

TrineMine86 skriver:

nej så skal han da være ekstremt lang ude i sin udvikling - jeg har jo magnus, der er 2 måneder yngre en din den yngste og det er godt nok ret begrænset hvor langt han kan komme rundt omkring hihi

hihi ja, og det er han bestemt ikke, han er vist lige tilpas, i hvert fald ifølge de " kloge hoveder"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

TrineMine86

Baagøe skriver:

Lige præcis. Jeg overtog det 15/8 og så har det ellers gennemgået en omfattende renovering, så min datter og jeg først flyttede ind 15/10 Tak for de søde ord. Jeg er faktisk også rigtig stolt over at have et hus, som jeg har købt helt selv

kan godt forstå du er hammer stolt - det ville jeg godt nok også være - hatten af for dig

Anmeld

15. april 2012

Dot D

TrineMine86 skriver:

sikke da et lille hus i har jer  200 kvm - det er jo næsten et slot i min ører  vores er ikke ret stort og vi bliver nød til at købe et større inden vi skal have flere børn..

Det er på landet med svinefarm lige om hjørnet, vi lægger selvfølgelig ikke mærke til den....

Men det bedste ved "landet" er priserne, vi gav kun 795.000 kr for det, det er ikke meget hus, man får for de penge i dag, og da slet ikke udenfor "landet" 

Anmeld

15. april 2012

TrineMine86

signe. skriver:

hihi ja, og det er han bestemt ikke, han er vist lige tilpas, i hvert fald ifølge de " kloge hoveder"

dejligt - så er det jo helt perfekt

Anmeld

15. april 2012

Pige2009

TrineMine86 skriver:

kan godt forstå du er hammer stolt - det ville jeg godt nok også være - hatten af for dig

Mange tak

Anmeld

15. april 2012

TrineMine86

Dot D skriver:

Det er på landet med svinefarm lige om hjørnet, vi lægger selvfølgelig ikke mærke til den....

Men det bedste ved "landet" er priserne, vi gav kun 795.000 kr for det, det er ikke meget hus, man får for de penge i dag, og da slet ikke udenfor "landet" 

hold op det var billigt  - vores "hus" nok nærmere et dukkehus  på kun 75 m2 (det føles MEGET større) det gav vi 1.310.000 for for snart 4 år siden - det synes vi var billigt dengang - da vi ellers kun kunne have fået bitte små lejligheder på 3 sal for det samme beløb

Anmeld

15. april 2012

Dot D

TrineMine86 skriver:

hold op det var billigt  - vores "hus" nok nærmere et dukkehus  på kun 75 m2 (det føles MEGET større) det gav vi 1.310.000 for for snart 4 år siden - det synes vi var billigt dengang - da vi ellers kun kunne have fået bitte små lejligheder på 3 sal for det samme beløb

Det er helt vildt med de huspriser.... Jeg gad godt vide, hvad det kunne være værd i dag, ikke for at sælge, men bare sådan ren nysgerrighed

Anmeld

15. april 2012

TrineMine86

Dot D skriver:

Det er helt vildt med de huspriser.... Jeg gad godt vide, hvad det kunne være værd i dag, ikke for at sælge, men bare sådan ren nysgerrighed

ja det kunne da være spændende at vide - men mon ikke (selvom finanskrise) at det er stiget en del i værdi på 13 år?

Anmeld

15. april 2012

Munder

Vi bor i eget hus lige nord for København(hvis man lige glemmer, hvor meget kreditforeningens pant er)

Vi købte hus i 2001, da vi var hhv. 24 og 25 år gamle. Og bor her stadig 11 år efter

Anmeld

15. april 2012

Dot D

TrineMine86 skriver:

ja det kunne da være spændende at vide - men mon ikke (selvom finanskrise) at det er stiget en del i værdi på 13 år?

Jo, det håber jeg næsten.... Ellers ser det skidt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.