Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi bor i en 3-værelses ejerlejlighed - vi har snart boet her 8 år og vi købte lejligheden, da vi havde kendt hinanden lige knapt 1 år :-)
Jeg er 29 og manden fylder 31 lige om hjørnet :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TrineMine86 skriver: Hej alle ja jeg er bare nysgerrighed (og keder mig måske en smule), og så snakkede jeg med nogen forleden, der synes at min kæreste og jeg var ret unge da vi valgte at købe hus sammen (vi var begge 21 år og havde været kærester i 2½ år og havde boet sammen i lejlighed inden) og så ELSKER jeg bare afstemninger hvad bor I, i? uddyb gerne - hvor gamle var i, da i flyttede ind i jeres nuværende bopæl og hvor længe har i boet der?
Hej alle
ja jeg er bare nysgerrighed (og keder mig måske en smule), og så snakkede jeg med nogen forleden, der synes at min kæreste og jeg var ret unge da vi valgte at købe hus sammen (vi var begge 21 år og havde været kærester i 2½ år og havde boet sammen i lejlighed inden)
og så ELSKER jeg bare afstemninger
hvad bor I, i?
uddyb gerne - hvor gamle var i, da i flyttede ind i jeres nuværende bopæl og hvor længe har i boet der?
Jeg bor i eget hus og har boet der i 6 mdr. Var 30 år, da vi flyttede ind
Vi bor i eget hus, og vi har haft det siden 1999, så snart 13 år. Vi er begge 36 år.
wamse skriver: Jeg bor med mine 2 børn i et lejet rækkehus og har boet her i 2 måneder nu Det er så perfekt for os, og der er max 100 meter hen til folkeskolen min datter skal starte på i augustVi har en dejlig stor have, hvilket bare er så fedt for os
Jeg bor med mine 2 børn i et lejet rækkehus og har boet her i 2 måneder nu Det er så perfekt for os, og der er max 100 meter hen til folkeskolen min datter skal starte på i augustVi har en dejlig stor have, hvilket bare er så fedt for os
ej det lyder også bare helt perfekt til jer dejligt med gå-afstand til skole
Dot D skriver: Vi bor i eget hus, og vi har haft det siden 1999, så snart 13 år. Vi er begge 36 år.
ej hvor godt, så var i også ret unge da i blev husejere
Baagøe skriver: Jeg bor i eget hus og har boet der i 6 mdr. Var 30 år, da vi flyttede ind
dejligt - er I så faldet godt på plads?
K&S skriver: Vi bor i en 3-værelses ejerlejlighed - vi har snart boet her 8 år og vi købte lejligheden, da vi havde kendt hinanden lige knapt 1 år :-) Jeg er 29 og manden fylder 31 lige om hjørnet :-)
ej hvor dejligt - man må virkelig føle sig hjemme når man har boet det samme sted så længe
Jeg bor i en lejet lejlighed / rækkehus. Flytted ind den 15 november 2010 hvor jeg fødte i januar 2011. Jeg var 19 år da jeg flytted ind. Er nok den yngste der bor her ude, men elsker nu stedet, her og roligt og fredfyldt, trods for at jeg bor ret tæt på ungdomsboligerne
TrineMine86 skriver: ej det lyder også bare helt perfekt til jer dejligt med gå-afstand til skole
TrineMine86 skriver: dejligt - er I så faldet godt på plads?
Helt sikkert Men det har taget tid, da jeg har købt huset alene, men nu er alle gardiner osv. kommet op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128