Hvad bor I, i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

lisesp83

Vi bor i eget hus ( 170 kvm ), og har boet her i 9 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Fenja09

Vi bor i en tjenestebolig - et hus på 200 kvm med have til. Vi har boet her i 4 år og har lejekontrakt til 2 år mere.

/Fenja

Anmeld

15. april 2012

Muhmi

Jeg købte mit eget hus da jeg var 22 og her bor jeg stadig, nu er der dog flyttet en dejlig mand og vores dejlige barn ind også

Vi har ingen planer om at sælge.. Vi elsker at bo i vores eget hus

Anmeld

15. april 2012

Muffin_girl

TrineMine86 skriver:

Hej alle

ja jeg er bare nysgerrighed (og keder mig måske en smule), og så snakkede jeg med nogen forleden, der synes at min kæreste og jeg var ret unge da vi valgte at købe hus sammen (vi var begge 21 år og havde været kærester i 2½ år og havde boet sammen i lejlighed inden)

og så ELSKER jeg bare afstemninger

hvad bor I, i?

uddyb gerne - hvor gamle var i, da i flyttede ind i jeres nuværende bopæl og hvor længe har i boet der?

Vi bor i en lejelejlighed. Har boet her i lidt over 2 år. Jeg var 20, min kæreste var 24.. Men nu snakker vi om at leje et rækkehus. Da vi ikke skal bo her for evigt. Vi vil flytte længere syd på når uddannelse er slut  

Anmeld

15. april 2012

TeamRocket

Vi flyttede sammen i lejet lejlighed da vi var 18 og 21 år- meget er sket siden og vi bor nu i rækkehus, vi er 22 og 26 år og har boet her 1 år  Vi er de eneste i venneflokken der har hus.

Anmeld

15. april 2012

Røverdatter

Vi bor til leje i Odense i en leje-lejlighed, og har boet her i 1 år.. Det var første gang vi flyttede sammen Førhen har jeg boet riiigtig mange forskellige steder

Vi har dog købt kolonihavehus som vi flytter ind i når det er færdigrenoveret, så det bliver vores kommende bolig

Anmeld

15. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har stemt eget hus. Vi har været sammen i snart 10 år. Har boet i vores hus i snart 6 år. Inden da boede vi i ejer lejlighed, som vi købte sammen, da vi havde kommet sammen i 2 mdr. Lidt vildt! Vh stine

Anmeld

15. april 2012

L&V

TrineMine86 skriver:

Hej alle

ja jeg er bare nysgerrighed (og keder mig måske en smule), og så snakkede jeg med nogen forleden, der synes at min kæreste og jeg var ret unge da vi valgte at købe hus sammen (vi var begge 21 år og havde været kærester i 2½ år og havde boet sammen i lejlighed inden)

og så ELSKER jeg bare afstemninger

hvad bor I, i?

uddyb gerne - hvor gamle var i, da i flyttede ind i jeres nuværende bopæl og hvor længe har i boet der?

Jeg er 24 og min mand er 30 og vi bør i eget hus vi købte for 6 år siden

Anmeld

15. april 2012

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

så flyt herover til os i Jylland  ej ved godt at der er meget forskel på huspriserne, men andelsbolig er da også super  det er jo lige meget hvad man bor i, bare man er glad

Jamen det er vi jo ikke! hehe. Ej vi er glade, men vi vil meget gerne have vores eget hus! Vi kommer desværre nok til at skulle flytte fra København - men jeg gider ikke bo i lejlighed meget længere

Anmeld

15. april 2012

Ma-lu

Vi købte hus da min kæreste var 19, og jeg 22 - sidste år. 

Nu vi hhv. 20 og 23. 

Og vi ELSKER DET....

Jeg har fast job og udd, min kæreste er i livgarden pt.

- venter baby næste måned, 

-Rasmus (kæreste) færdig til august med milli. , derefter skal han tilbage til sit gamle job i Telenor, og efter min barsel, starter han som fængselsbetjent.!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.