Erfaringer med Babysam og kundeservice? Er SÅ træt af dem..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

marloutti

JJH skriver:

Ja det er ikke altid de er helt håbløse, og må nok indrømme at nogle gange ryster jeg også på hovedet at kunderne foran en selv.  IKKE at jeg tror du var selforskyldt, men det er der nogle der er.

Der var så sent som i sidste uge en der brokkede sig over sin supernova D7 var gået i stykker efter kun 2 mdr. brug. men da alt kom til alt og hun havde svinet den stakkels ekspedient til, så viser det sig at der var vand inden i den og at hun da forventede at så dyr en alarm kunne tåle at blive tabt i toilettet. GGG Jeg kom nok til at trække lidt på smilebåndet og købte derefter en supernova alarm selv.

Aj for fanden da også!!! Der findes vist virkelig mange tåbelige kunder og forstår godt, hvis ekspedienterne bliver trætte af deres arbejde... Men det er bare så træls, når man nu er super tålmodig og venlig og alt muligt og så alligevel bliver behandlet dårligt. Så synes jeg det er dårlig service...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

marloutti

AndreasMor84 skriver:

Ringede i dag og jeg sku forvente en leveringstid på yderligere ca 3-4 uger.. har ventet 2 uger nu..

Øv bøv... Det er sgu længe at vente...

Anmeld

14. april 2012

marloutti

ESV skriver:

Ja ik?? 

Jeg var så tosset.. Kører sgu ikke hasarderet med en klapvogn med mit guld i.. Come on!!!

Aj, det gør man jo ikke.... Og i det hele taget... Hvor hasaderet er det lige man KAN køre med en klapvogn.?

Anmeld

14. april 2012

Kvist

marloutti skriver:

Den 3. feb bestilte jeg et forlæder til vores klapvogen. De sagde ikke hvor længe der ville gå med at få det hjem og jeg spurgte nu heller ikke....

Efter tre uger ringer jeg til dem. Hun leder i lang tid efter sedlen, men finder den så endelig og jeg får at vide, det kommer i løbet af den følgende uge, men de skal selvfølgelig nok ringe til mig...

Efter fem uger tager vi ind i butikken for at høre til det igen, da vi stadig ikke har hørt noget... Igen leder de i evigheder efter bestillingssedlen, men finder den. Nu får jeg så at vide at der vil gå op til otte uger inden det kommer hjem. Men de skal nok ringe.

Så ringede jeg igen i går, der er gået 9,5 uge!! Hun ledte endnu engang i voldsomt lang tid efter den skide seddel!!! Da hun finder den siger hun så "ja, jeg kan se det er bestilt den 14. feb"!!! Øh nej, jeg har bestilt det den 3. feb!!! Flot, at I så vælger at lade gå næsten to uger inden I foretager jer noget som helst!!! Nå, men hun vil så ringe til fabrikken i dag for at høre, hvad der foregår og så ringe tilbage til mig. Og det gør hun da så heldigvis... Det viser sig så at forlæderet har ligget i butikken et stykke tid!!!! Jeg får ikke spurgt hvor længe, for jeg er lidt målløs... "ja, jeg kan da slet ikke forstå, der ikke er blevet ringet til dig" siger hun gudhjælpemig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aaaarrrrgggghhhhh............. Sådan noget sætter min ellers store tålmodighed på gevaldig prøve!!!! Min kæreste siger, vi skal forlange rabat... Men kan man tillade sig det???

Tak fordi I gider læse min sure galde....

Har prøvet nøjagtig det samme som dig, bare det drejede sig om en hynde til højstolen istedet.. Jeg måtte også ringe flere gange og rykke, de ledte alle gange længe efter sedlen og til sidst viste det sig at hynden havde lagt i butikken et stykke tid.. Da jeg så skulle hente den kunne de ikke finde den og brugte evigheder på at lede deres lager igennem..

Jeg bruger ikke Babysam mere, kører altid i Ønskebørn.. Der har jeg alle gange jeg har handlet der fået en super behandling..

Anmeld

14. april 2012

AndreasMor84

marloutti skriver:

Øv bøv... Det er sgu længe at vente...

Ja... men de ringede faktisk i dag og sagde, at den var kommet wuhuu

Anmeld

14. april 2012

marloutti

Kvist skriver:

Har prøvet nøjagtig det samme som dig, bare det drejede sig om en hynde til højstolen istedet.. Jeg måtte også ringe flere gange og rykke, de ledte alle gange længe efter sedlen og til sidst viste det sig at hynden havde lagt i butikken et stykke tid.. Da jeg så skulle hente den kunne de ikke finde den og brugte evigheder på at lede deres lager igennem..

Jeg bruger ikke Babysam mere, kører altid i Ønskebørn.. Der har jeg alle gange jeg har handlet der fået en super behandling..

Ja, det lyder fuldstændig ens...  Bliver spændende, når jeg skal hente det på mandag...

Anmeld

14. april 2012

marloutti

AndreasMor84 skriver:

Ja... men de ringede faktisk i dag og sagde, at den var kommet wuhuu

Skønt...

Anmeld

14. april 2012

Baby2010/2013

Babysam sucks!

Jeg kan kun være enig med dig, det er så elendig service og jeg har oplevet det alt for tit... Så Babysam..GO HOME!

Go weekend

Anmeld

14. april 2012

JanetBJ

Ufattelig dårlig kundeservice !!

Anmeld

14. april 2012

marloutti

BabyDec2010 skriver:

Babysam sucks!

Jeg kan kun være enig med dig, det er så elendig service og jeg har oplevet det alt for tit... Så Babysam..GO HOME!

Go weekend

Go weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.