marloutti skriver:
Den 3. feb bestilte jeg et forlæder til vores klapvogen. De sagde ikke hvor længe der ville gå med at få det hjem og jeg spurgte nu heller ikke....
Efter tre uger ringer jeg til dem. Hun leder i lang tid efter sedlen, men finder den så endelig og jeg får at vide, det kommer i løbet af den følgende uge, men de skal selvfølgelig nok ringe til mig...
Efter fem uger tager vi ind i butikken for at høre til det igen, da vi stadig ikke har hørt noget... Igen leder de i evigheder efter bestillingssedlen, men finder den. Nu får jeg så at vide at der vil gå op til otte uger inden det kommer hjem. Men de skal nok ringe.
Så ringede jeg igen i går, der er gået 9,5 uge!! Hun ledte endnu engang i voldsomt lang tid efter den skide seddel!!! Da hun finder den siger hun så "ja, jeg kan se det er bestilt den 14. feb"!!! Øh nej, jeg har bestilt det den 3. feb!!! Flot, at I så vælger at lade gå næsten to uger inden I foretager jer noget som helst!!! Nå, men hun vil så ringe til fabrikken i dag for at høre, hvad der foregår og så ringe tilbage til mig. Og det gør hun da så heldigvis... Det viser sig så at forlæderet har ligget i butikken et stykke tid!!!! Jeg får ikke spurgt hvor længe, for jeg er lidt målløs... "ja, jeg kan da slet ikke forstå, der ikke er blevet ringet til dig" siger hun gudhjælpemig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aaaarrrrgggghhhhh............. Sådan noget sætter min ellers store tålmodighed på gevaldig prøve!!!! Min kæreste siger, vi skal forlange rabat... Men kan man tillade sig det???
Tak fordi I gider læse min sure galde....

ØV!!!
Babysams service er det mest forfærdelige man kan forstille sig, den er simpelthen ikke eksisterende... Jeg har boykottet Babysam i Hillerød, og handler nu kun i ønskebørn.. efter at jeg er blevet behandlet så elendigt..
Dråben der fik bærgert til at flyde over, var butikschefen der ikke ville betjene mig, fordi jeg "udnyttet" deres tilbud.
De havde der der minidok kufferter til 1 kr. Og jeg tænkte FEDT dem køber jeg i julegave til mdr. gruppen. Så derfor gik jeg ned og købte dem de havde, og først skulle de undersøge om det nu også var rigtigt at det tilbud galt i butikkerne, men da der ikke stod noget om at det kun var webshoppen, så var den god nok. og så kunne jeg ellers hører ekspedienten tale med butikscheffen og sige "ej, det er simpelthen for dårligt" "chokkerende at vi skal sælge dem til den pris" osv. osv. Og så skulle jeg have noget andre ting og da jeg så skulle betale var det hende selv der stod i kassen og da mit nr. blev kaldt var det hende, så siger hun gud hjælpe mig til en af de andre "Ej, du må tage hende her, hende kan jeg simpelthen ikke betjene"...
ØHHH WHAT?
Det er da ikke mig der laver tilbudende???
En anden gang skulle jeg lige have pengene tilbage for en varer, så lod lillemanden sidde i bilen med babyalarm på, og da jeg så når kassen, kan jeg høre at han sidder og skramler, men så skal hun lige pludselig til at have min bon, øhh nej, der var ligsom også andre varer på men garanti, nåh så skulle hun have en kopi, så sagde jeg bare det har jeg simpelthen ikke tid til, tog bon og penge far disken og smuttede..