Den 3. feb bestilte jeg et forlæder til vores klapvogen. De sagde ikke hvor længe der ville gå med at få det hjem og jeg spurgte nu heller ikke....
Efter tre uger ringer jeg til dem. Hun leder i lang tid efter sedlen, men finder den så endelig og jeg får at vide, det kommer i løbet af den følgende uge, men de skal selvfølgelig nok ringe til mig...
Efter fem uger tager vi ind i butikken for at høre til det igen, da vi stadig ikke har hørt noget... Igen leder de i evigheder efter bestillingssedlen, men finder den. Nu får jeg så at vide at der vil gå op til otte uger inden det kommer hjem. Men de skal nok ringe.
Så ringede jeg igen i går, der er gået 9,5 uge!! Hun ledte endnu engang i voldsomt lang tid efter den skide seddel!!! Da hun finder den siger hun så "ja, jeg kan se det er bestilt den 14. feb"!!! Øh nej, jeg har bestilt det den 3. feb!!! Flot, at I så vælger at lade gå næsten to uger inden I foretager jer noget som helst!!! Nå, men hun vil så ringe til fabrikken i dag for at høre, hvad der foregår og så ringe tilbage til mig. Og det gør hun da så heldigvis... Det viser sig så at forlæderet har ligget i butikken et stykke tid!!!! Jeg får ikke spurgt hvor længe, for jeg er lidt målløs... "ja, jeg kan da slet ikke forstå, der ikke er blevet ringet til dig" siger hun gudhjælpemig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aaaarrrrgggghhhhh............. Sådan noget sætter min ellers store tålmodighed på gevaldig prøve!!!! Min kæreste siger, vi skal forlange rabat... Men kan man tillade sig det???
Tak fordi I gider læse min sure galde....

Anmeld