Erfaringer med Babysam og kundeservice? Er SÅ træt af dem..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

marloutti

JanetBJ skriver:

Ufattelig dårlig kundeservice !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Kvist

marloutti skriver:

Ja, det lyder fuldstændig ens...  Bliver spændende, når jeg skal hente det på mandag...

Ja det kan jo gå hen og blive en hel oplevelse 

Anmeld

14. april 2012

Malene76

marloutti skriver:

Den 3. feb bestilte jeg et forlæder til vores klapvogen. De sagde ikke hvor længe der ville gå med at få det hjem og jeg spurgte nu heller ikke....

Efter tre uger ringer jeg til dem. Hun leder i lang tid efter sedlen, men finder den så endelig og jeg får at vide, det kommer i løbet af den følgende uge, men de skal selvfølgelig nok ringe til mig...

Efter fem uger tager vi ind i butikken for at høre til det igen, da vi stadig ikke har hørt noget... Igen leder de i evigheder efter bestillingssedlen, men finder den. Nu får jeg så at vide at der vil gå op til otte uger inden det kommer hjem. Men de skal nok ringe.

Så ringede jeg igen i går, der er gået 9,5 uge!! Hun ledte endnu engang i voldsomt lang tid efter den skide seddel!!! Da hun finder den siger hun så "ja, jeg kan se det er bestilt den 14. feb"!!! Øh nej, jeg har bestilt det den 3. feb!!! Flot, at I så vælger at lade gå næsten to uger inden I foretager jer noget som helst!!! Nå, men hun vil så ringe til fabrikken i dag for at høre, hvad der foregår og så ringe tilbage til mig. Og det gør hun da så heldigvis... Det viser sig så at forlæderet har ligget i butikken et stykke tid!!!! Jeg får ikke spurgt hvor længe, for jeg er lidt målløs... "ja, jeg kan da slet ikke forstå, der ikke er blevet ringet til dig" siger hun gudhjælpemig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aaaarrrrgggghhhhh............. Sådan noget sætter min ellers store tålmodighed på gevaldig prøve!!!! Min kæreste siger, vi skal forlange rabat... Men kan man tillade sig det???

Tak fordi I gider læse min sure galde....

Babysam er noget skrammel. De har overhovedet ikke styr på deres sedler!! Vi manglede at betale 5000 kr. for barnevognen og de ting vi ellers havde købt med derude fra. Dem skulle vi betale når vi afhentede barnevognen efter fødslen. Da min mand tager derude efter at vi er kommet hjem fra sygehuset, betaler han restbeløbet, helt som vi havde regnet med. Nogle dage senere ringer min mands mor og spørger om vi har hentet barnevogn. Da vi bekræfter dette, bliver hun lidt stille. Endelig får hun sig taget sammen til at spørge til hvorfor vi ikke har haft ringet til dem, for at sige tak for barnevognen. Min mand er et stort spørgsmålstegn. Min søde svigermor er ved at krumme tær over at skulle ringe og spørge til det, men hun havde en fornemmelse for at der var gået et aller andet galt. Det viser sig så at mine svigerforældre har været i Babysam en uges tid inden vi afhentede barnevognen for at betale for barnevognen. Det skulle være en gave fra dem og på kviteringen skulle der så stå at de havde betalt den, når manden så skulle afhente den, ville han opdage at de havde betalt for vognen. Min svigermor synes ikke at den kvittering der skulle hæftes på vores regning, blev sat ordentlig fast derpå, men ville heller ikke stå og irettesætte en anden voksent menneske. Det viste sig så at den kvittering havde personalet overhovedet ikke opdaget, da min mand betalte for vognen. Ydermere så betalte mine svigerforældre 7500 kr. som er hele vognens værdi og vi manglede kun at betale 5000 kr. Min mand var rasende!! For at sige det mildt. Jeg var bare glad for at det var fredag aften og butikken var lukket. Lørdag tog mine svigerforældre og min mand i Babysam og klagede. Heldigvis var der ingen problemer og de fik alle deres penge retur og vi fik en stor undskyldning og et gavekort på 500 kr. Men må sige at vi mistede temmelig meget for dem der.

Jeg synes helt klart I skal forlange rabat eller et afslag. Det er da dårlig behandling. Må sige at der efterhånden ikke er mange der omtaler Babysam særlig godt. Vi hadler der faktisk ikke ret meget længere.

Håber I får heldet med at få lidt rabat eller lignende.

KH Malene

Anmeld

14. april 2012

Maja88

Jeg har også kun dårlig erfaring med dem....

jeg bruger den i Herning og magen til uhjælpsomme folk.. det er ski kun ejeren der er noget værd...

så vi handler i ønskebørn og der er bare service så det batter

Anmeld

14. april 2012

Jonna1979

Vi har været rigtig glade for babysam i Esbjerg der har vi fået super behandling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.