Erfaringer med Babysam og kundeservice? Er SÅ træt af dem..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

marloutti

AndreasMor84 skriver:

Ak ja, Babysam

Sidder selv og venter på en klapvogn og gad da så nok vide, hvor længe jeg så skal vente

Jeg vil nok bare anbefale, du ringer til dem jævnligt og "holder dem lidt i ørerne", så de ikke glemmer dig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

bullerbassen

Har kun god erfaring med babysam , da vi købte barne vogn bestemte manden at vi skulle have den nye stel ( emmaljunga ) Da vi så fik den træk den konstant til den ene side . Selv om vi justerede den mange gange .Gik op i butikken fortalte problemet , og spurgte om jeg ikke kunne få det alm stel . Ingen problemer fik et nyt og penge retur . Uden at blinke med et øje.Hun fortalte oven i købet det var mange reklamationer på det nye stel

Anmeld

13. april 2012

JJH

Jeg har været MEGET tilfreds med den service jeg har fået i babysam. har haft sælgere der glædeligt af sig selv tilbyder at løfte varerne ud i bilen for mig. fået vejledning i ting jeg på forhånd har sagt jeg har købt brugt på dba. En dag slog et lagen for meget ind på bonen, som jeg betalte uden at tænke nærmere over det før jeg kom hjem. da jeg ringede derind, tilbød de at ligge et lagen til side til mig, eller sende det med posten. Det kalder jeg altså service. (bad dem dog om at trække lagenet ud af systemet og købe en påskekage til kaffen istedet for.)

Alle butikker der har stor omsætning, er der mennesker der har haft dårlige erfaringer med. det er nemlig også her sådan at det kun er mennesker der står på den anden side. Jeg bruger BabySam i svenstrup og er yderst tilfreds!

Anmeld

13. april 2012

marloutti

bullerbassen skriver:

Har kun god erfaring med babysam , da vi købte barne vogn bestemte manden at vi skulle have den nye stel ( emmaljunga ) Da vi så fik den træk den konstant til den ene side . Selv om vi justerede den mange gange .Gik op i butikken fortalte problemet , og spurgte om jeg ikke kunne få det alm stel . Ingen problemer fik et nyt og penge retur . Uden at blinke med et øje.Hun fortalte oven i købet det var mange reklamationer på det nye stel

Skønt at høre....  Dejligt med gode erfaringer...

Anmeld

13. april 2012

marloutti

JJH skriver:

Jeg har været MEGET tilfreds med den service jeg har fået i babysam. har haft sælgere der glædeligt af sig selv tilbyder at løfte varerne ud i bilen for mig. fået vejledning i ting jeg på forhånd har sagt jeg har købt brugt på dba. En dag slog et lagen for meget ind på bonen, som jeg betalte uden at tænke nærmere over det før jeg kom hjem. da jeg ringede derind, tilbød de at ligge et lagen til side til mig, eller sende det med posten. Det kalder jeg altså service. (bad dem dog om at trække lagenet ud af systemet og købe en påskekage til kaffen istedet for.)

Alle butikker der har stor omsætning, er der mennesker der har haft dårlige erfaringer med. det er nemlig også her sådan at det kun er mennesker der står på den anden side. Jeg bruger BabySam i svenstrup og er yderst tilfreds!

Aj, hvor er det altså skønt at høre.... Ja, de er nemlig kun mennesker som alle os andre...  Og der er jo brådne kar i alle brancher, men så er det jo netop dejligt at høre noget positivt...

Anmeld

13. april 2012

JJH

marloutti skriver:

Aj, hvor er det altså skønt at høre.... Ja, de er nemlig kun mennesker som alle os andre...  Og der er jo brådne kar i alle brancher, men så er det jo netop dejligt at høre noget positivt...

Ja det er ikke altid de er helt håbløse, og må nok indrømme at nogle gange ryster jeg også på hovedet at kunderne foran en selv.  IKKE at jeg tror du var selforskyldt, men det er der nogle der er.

Der var så sent som i sidste uge en der brokkede sig over sin supernova D7 var gået i stykker efter kun 2 mdr. brug. men da alt kom til alt og hun havde svinet den stakkels ekspedient til, så viser det sig at der var vand inden i den og at hun da forventede at så dyr en alarm kunne tåle at blive tabt i toilettet. GGG Jeg kom nok til at trække lidt på smilebåndet og købte derefter en supernova alarm selv.

Anmeld

13. april 2012

Frk.S

Jeg synes da klart du skal bede om at få noget rabat som kompensation for deres brøler - det værste der kan ske er at de siger nej... og så sikkert mister jer som kunder.

Jeg vil nu sige, at jeg kun har oplevet god service ved Babysam (i Randers) - men måske vi bare har været heldige. Hver gang vi har spurgt om rabat, har vi fået det

Vi købte et legetæppe derude, hvor der var en sol der kunne sige piv-lyde. Pludselig kunne den ikke det mere, og vi smuttede ud med det. Vi kunne ikke lige finde kvitteringen, men tænkte vi ville prøve alligevel. Og de byttede det uden problemer... på trods af vi egentlig ikke beviste vi havde købt den der.

Vi havde købt en vugge, hvor det viste sig, at man selv skulle bore hullerne til den himmel vi havde købt med til. Det var vi lidt overraskede over, for det stod der intet om. Det var også en overraskelse for ekspedienten, da han endelig fandt ud af hvad der var galt, siden vi ikke kunne sætte himlen på. Han sagde det var en ny ting, og beklagede - foreslog så selv, at det håndklæde vi havde valgt vi lige skulle købe når vi var derude, fik vi bare uden beregning som "plaster på såret" - og det tog min kæreste få sekunder at få boret de skide huller.

Så vil bare sige, at de altså også KAN have fin service - men jeg kan sagtens forstå at du er rigtig træt af dem.

Anmeld

13. april 2012

ano14316

marloutti skriver:

Årh ja, hvor groft!!! Jeg er chokeret! Jeg ville have gået grædende derfra, hvis det var mig, hun havde sagt sådan til!!! Vildt...

Jeg synes det var så latterligt, jeg tog det slet ikke ind.. Ud over jeg var chokeret over hvor dårligt service man kan få..

Måske skal jeg lige nævne at der er BABYSAM HILLERØD

Anmeld

13. april 2012

AndreasMor84

marloutti skriver:

Jeg vil nok bare anbefale, du ringer til dem jævnligt og "holder dem lidt i ørerne", så de ikke glemmer dig....

Ringede i dag og jeg sku forvente en leveringstid på yderligere ca 3-4 uger.. har ventet 2 uger nu..

Anmeld

13. april 2012

ESV

marloutti skriver:

Aj, det bringer mit p.. i kog at læse det!!! Hvad bilder de sig ind? Hvis de bare ville sige undskyld, så kunne man tolerere en del. Men at lægge skylden over på kunden er bare så usselt!!!

Ja ik?? 

Jeg var så tosset.. Kører sgu ikke hasarderet med en klapvogn med mit guld i.. Come on!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.