Jeg synes da klart du skal bede om at få noget rabat som kompensation for deres brøler - det værste der kan ske er at de siger nej... og så sikkert mister jer som kunder.
Jeg vil nu sige, at jeg kun har oplevet god service ved Babysam (i Randers) - men måske vi bare har været heldige. Hver gang vi har spurgt om rabat, har vi fået det 
Vi købte et legetæppe derude, hvor der var en sol der kunne sige piv-lyde. Pludselig kunne den ikke det mere, og vi smuttede ud med det. Vi kunne ikke lige finde kvitteringen, men tænkte vi ville prøve alligevel. Og de byttede det uden problemer... på trods af vi egentlig ikke beviste vi havde købt den der.
Vi havde købt en vugge, hvor det viste sig, at man selv skulle bore hullerne til den himmel vi havde købt med til. Det var vi lidt overraskede over, for det stod der intet om. Det var også en overraskelse for ekspedienten, da han endelig fandt ud af hvad der var galt, siden vi ikke kunne sætte himlen på. Han sagde det var en ny ting, og beklagede - foreslog så selv, at det håndklæde vi havde valgt vi lige skulle købe når vi var derude, fik vi bare uden beregning som "plaster på såret" - og det tog min kæreste få sekunder at få boret de skide huller. 
Så vil bare sige, at de altså også KAN have fin service - men jeg kan sagtens forstå at du er rigtig træt af dem.
Anmeld