Erfaringer med Babysam og kundeservice? Er SÅ træt af dem..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Laura.

sarahb skriver:

Du siger bare, jeg er godt nok skuffet over jeres service så det mindste i kan gøre er at kompensere for denne fejl og lange ventetid.
Hvis de siger nej, jamen så handler du der ikke mere samt hele dit netværk- For mund til mund Reklame/kritik er det der Gavner/skader en virksomhed mest.

+ at ts smider en dårlig anmeldese på trustpilot !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Kofoed.

Gjorde i opmærksom på ved køb, at i skulle bruge den inden for en vis tidsperiode?

Anmeld

13. april 2012

marloutti

Rikke&Liam skriver:

Ja, de har vist det der hedder landsdækkende dårlig service.

Vi har haft flere dårlige erfaringer med dem, flere steder i landet.

Senest tog vi til den nærmeste Babysam (som ligger mere end 60 km væk) for at se en phil and teds klapvogn. Da de er de eneste der forhandler dem i DK i en fysisk butik. Så havde de sørme lige kommet til at sælge udstillingsmodellen, og havde ikke andre på lager man kunne se.

Og da jeg så spurgte om de fik dem hjem igen, kunne jeg ikke engang få et konkret svar....kun "øhmmm....det tror jeg nok, ved bare ikke hvornår". Har også haft forlæder problemer med dem

Hvor er det dog utroligt.... Gad vide om de ikke ved, de har et dårligt ry og så måske vil prøve at gøre noget ved det?? Det er sgu ikke for smart af dem...  Landsdækkende dårlig service...Hihiii Den var god...

Anmeld

13. april 2012

marloutti

Laura. skriver:

+ at ts smider en dårlig anmeldese på trustpilot !

Ah ja, det var nok også en rigtig god ide...

Anmeld

13. april 2012

marloutti

Kofoed. skriver:

Gjorde i opmærksom på ved køb, at i skulle bruge den inden for en vis tidsperiode?

Nej, slet ikke... Jeg spurgte heller ikke. De sagde heller ikke noget, da jeg bestilte... Jeg gik bare ud fra at en tre-fire uger var det, der ville gå... Men da jeg ringede 1. gang sagde hun jo, den ville komme ugen efter, altså i den fjerde uge. Men så skete der ikke rigtig mere... Før jeg i femte uge fik at vide der ville gå otte, hvor jeg sagde til dem, det ville ha været rart at vide noget før... Og så gik der så næsten ti. Og det var jo kun fordi jeg selv ringede og rykkede igen. De havde jo lovet at ringe, når det kom, men det havde jo tydeligvis ligget i deres butik noget tid... Så hvis jeg ikke havde ringet, var der nok stadig ikke sket noget fra deres side...

Anmeld

13. april 2012

Kofoed.

marloutti skriver:

Nej, slet ikke... Jeg spurgte heller ikke. De sagde heller ikke noget, da jeg bestilte... Jeg gik bare ud fra at en tre-fire uger var det, der ville gå... Men da jeg ringede 1. gang sagde hun jo, den ville komme ugen efter, altså i den fjerde uge. Men så skete der ikke rigtig mere... Før jeg i femte uge fik at vide der ville gå otte, hvor jeg sagde til dem, det ville ha været rart at vide noget før... Og så gik der så næsten ti. Og det var jo kun fordi jeg selv ringede og rykkede igen. De havde jo lovet at ringe, når det kom, men det havde jo tydeligvis ligget i deres butik noget tid... Så hvis jeg ikke havde ringet, var der nok stadig ikke sket noget fra deres side...

Jeg er i tvivl om du så har købeloven på din side, netop det med hun sagde at den ville komme ugen efter, om det bliver betrækket som lovning på levering inden behov.

Anmeld

13. april 2012

Chris86

Vi har kun SUPER gode erfaringer med dem...! Afhænger vel også af hvilken Babysam...

Anmeld

13. april 2012

marloutti

Kofoed. skriver:

Jeg er i tvivl om du så har købeloven på din side, netop det med hun sagde at den ville komme ugen efter, om det bliver betrækket som lovning på levering inden behov.

Jo, men hun lovede den til uge 4 og der gik jo så yderligere 6 uger, inden den var der....

Men jeg er slet ikke interesseret i noget med at stille krav eller hvem der har ret i hvad.

Det er mere princippet i at de lover at ringe, når den er der, men åbenbart glemmer det! Og gang på gang smider bestillingssedlen væk... Og siger den kommer fire uger efter bestilling, men alligevel "finder" de den først efter 10 uger!! Så det er bare fordi det er dårlig kundeservice, jeg bliver lidt irriteret...

De har sikkert ikke gjort noget forkert efter købeloven, men det var nu heller ikke dér jeg ville hen med det...

Anmeld

13. april 2012

marloutti

Chris86 skriver:

Vi har kun SUPER gode erfaringer med dem...! Afhænger vel også af hvilken Babysam...

Nå, det var da rart at høre, det ikke er over hele linjen, det står skidt til...

Anmeld

13. april 2012

Kofoed.

marloutti skriver:

Jo, men hun lovede den til uge 4 og der gik jo så yderligere 6 uger, inden den var der....

Men jeg er slet ikke interesseret i noget med at stille krav eller hvem der har ret i hvad.

Det er mere princippet i at de lover at ringe, når den er der, men åbenbart glemmer det! Og gang på gang smider bestillingssedlen væk... Og siger den kommer fire uger efter bestilling, men alligevel "finder" de den først efter 10 uger!! Så det er bare fordi det er dårlig kundeservice, jeg bliver lidt irriteret...

De har sikkert ikke gjort noget forkert efter købeloven, men det var nu heller ikke dér jeg ville hen med det...

Kan jeg godt forstå, har selv prøvet det, men så kan du kræve rabat, hvis de altså ikke overholdte leverings datoen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.