Lægger du mærke til....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

wamse

Ja det gør jeg desværre Hvilket er total åndsvagt, for jeg smider selv billeder op, hvor der er lidt eller kan være lidt rod i baggrunden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

TeamRocket

Ja jeg er perfektionist til fingerspidserne når det gælder sådan noget, jeg kan ikke klare rod og sjusk- selfølgelig har vi alle vasketøj- men i mit hjem ligger det i vaskekurven, ikke på gulvet. Ligesom der heller ikke står glas, flyder med regninger osv i baggrunden på mine billeder (jep jeg har en veninde der lige har postet billeder på fb). Egentligt er det jo ret sygeligt at jeg 'dømmer' folk som værene sjuskede pga lidt baggrundsrod, men min mor er ligesådan så jeg har det ikke fra fremmede.

Anmeld

1. april 2012

Darling<3

Rockertand skriver:

Ja.

Helt ærligt, så tænker jeg mit, når folk ligger et mavebillede ud, hvor der er rod i baggrunden - der er specielt én herinde, der åbenbart er fuldstændig ligeglad, og når jeg ser hendes billeder (der er altid masser af rod i baggrunden), så tænker jeg "skal dit barn leve i dét der??". Fordømmende, jeps, men det er mine helt ærlige tanker.

Der er også en speciel person herinde som jeg altid lægger mærke til - og får samme tanke som dig 

Anmeld

1. april 2012

Steph_Laurits

Ja lægger NEMT mærke til om der er rod på billedet og også personen/erne på billederne.

Anmeld

1. april 2012

Mumto3

Nej, jeg lægger ikke så meget mærke til rod m.m. men tilgengæld har det undret mig hvor meget fjernsynet altid kører. Der der kommer billeder ala: Se min lille trunte! Så er det et yndigt billede af et barn der laver et eller andet og et tændt fjernsyn i baggrunden. Det er virkelig sjældent at der er et billed, hvor der er et fjernsyn i baggrunden der IKKE er tændt. Det har undret mig en del.

Anmeld

1. april 2012

Kofoed.

Ja, det gør jeg også derfor alle mine mavebilleder var igennem photoshop inden de kom på, men kunne ikke fjerne alle flyttekasser under flytningen, ha ha.

Anmeld

1. april 2012

Steph_Laurits

Rockertand skriver:

Ja.

Helt ærligt, så tænker jeg mit, når folk ligger et mavebillede ud, hvor der er rod i baggrunden - der er specielt én herinde, der åbenbart er fuldstændig ligeglad, og når jeg ser hendes billeder (der er altid masser af rod i baggrunden), så tænker jeg "skal dit barn leve i dét der??". Fordømmende, jeps, men det er mine helt ærlige tanker.

Tror det er den samme vi tænker på uden at være sikker. Der har jeg også tænkt mit !!

Anmeld

1. april 2012

Clisolka

StephanieJ skriver:

Tror det er den samme vi tænker på uden at være sikker. Der har jeg også tænkt mit !!

Må jeg have misset 

Anmeld

1. april 2012

Lone Jakobsen

nej det er slet ikke noget jeg tænker på. uanset om det er salgsannoncer eller billeder af børn og maver.

Anmeld

1. april 2012

Steph_Laurits

Babymor2010 skriver:

Må jeg have misset 

Hahaah!

Tror ikke der er noget du er gået glip af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.