Lægger du mærke til....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.303 visninger
81 svar
0 synes godt om
1. april 2012

Clisolka

hvad der er på billeder??

F.eks. hvis der ligger noget tøj i en bunke på gulvet bagved personen der er på/tager billedet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Nadia&Daniel

Babymor2010 skriver:

F.eks. hvis der ligger noget tøj i en bunke på gulvet bagved personen der er på/tager billedet?

Nej - det er virkelig få gange. Kun vist en anden har kommenteret det..

Anmeld

1. april 2012

LilleLene

Babymor2010 skriver:

Nej det gør jeg ikke, men det er nok fordi jeg er et rodehoved, så det er jeg vant til at der gør

Men min kæreste gør, hvis jeg nu har taget et mavebilled. Så kan han godt brokke sig over at man kan se at der ligger tøj i baggrunden eller sådan noget

Anmeld

1. april 2012

Tona

Babymor2010 skriver:

Ja

Anmeld

1. april 2012

lukasmor

Babymor2010 skriver:

Meget pudsigt indlæg!

Sad netop og så nogle billeder hvor jeg kiggede på ting i baggrunden og tænkte så om det bare var mig der altid lagde mærke til sådan noget

Samtidlig tænker jeg også selv over hvad der er på de billeder jeg uploader. Hader feks at uploade et billede af min søn hvor der ligger vasketøj i baggrunden selvom det jo er helt normalt at man har en bunke vasketøj som man skal smide i vaskemaskinen når lillemanden sover.. Man ved bare ikke om andre ser det som rod

Anmeld

1. april 2012

Kvindemin

Ja, det er næsten det første jeg ligger mærke til

Anmeld

1. april 2012

Dinna88

Ja, det gør jeg - meget! Men jeg kigger lige så meget på f.eks. folks møbler Jeg er meget opmærksom på detaljer i folks hjem osv. Så jeg kan slet ikke lade være.

Anmeld

1. april 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Det gør jeg kun hvis der er mega rodet. Og gulve, borde, skabe, seng osv bare flyder med gamle ting - tallerkner, glas, blade, tøj osv.. Sådan at det bare ligner et bombet lokum ! Det syntes jeg er lidt 

Anmeld

1. april 2012

Clisolka

Lukasmor skriver:

Meget pudsigt indlæg!

Sad netop og så nogle billeder hvor jeg kiggede på ting i baggrunden og tænkte så om det bare var mig der altid lagde mærke til sådan noget

Samtidlig tænker jeg også selv over hvad der er på de billeder jeg uploader. Hader feks at uploade et billede af min søn hvor der ligger vasketøj i baggrunden selvom det jo er helt normalt at man har en bunke vasketøj som man skal smide i vaskemaskinen når lillemanden sover.. Man ved bare ikke om andre ser det som rod

Ja, nu har jeg tænkt over det et par gange - og nu fik jeg lavet indlægget 

Jeg vil gerne indrømme, at jeg har en dum vane med at lægge mærke til alt  Det er lidt irreterende en gang imellem.... 

Anmeld

1. april 2012

Clisolka

Dinna88 skriver:

Ja, det gør jeg - meget! Men jeg kigger lige så meget på f.eks. folks møbler Jeg er meget opmærksom på detaljer i folks hjem osv. Så jeg kan slet ikke lade være.

Ja, detaljer i folks hjem - loooooove it 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.