Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LR85 skriver: det første der faldt mig ind var a det ligner han har fået en hudafskrebning på kinden, eller du har en tåt hår der stritter eller lign. Men ikke noget jeg ville tænke over mere end det.
det første der faldt mig ind var a det ligner han har fået en hudafskrebning på kinden, eller du har en tåt hår der stritter eller lign.
Men ikke noget jeg ville tænke over mere end det.
Haha hudafskrabning tænkte jeg ikke lige over, men ja, det er en tot af mit hår
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LR85 skriver: ja det går bare ikke. synes der skal være ryddeligt på et salgsbillede
ja det går bare ikke.
synes der skal være ryddeligt på et salgsbillede
Månsson skriver: også ska tøjet ik være mega krøllet
også ska tøjet ik være mega krøllet
Lukasmor skriver:Meget pudsigt indlæg!Sad netop og så nogle billeder hvor jeg kiggede på ting i baggrunden og tænkte så om det bare var mig der altid lagde mærke til sådan noget Samtidlig tænker jeg også selv over hvad der er på de billeder jeg uploader. Hader feks at uploade et billede af min søn hvor der ligger vasketøj i baggrunden selvom det jo er helt normalt at man har en bunke vasketøj som man skal smide i vaskemaskinen når lillemanden sover.. Man ved bare ikke om andre ser det som rod
Afhænger meget af billedet, men som regel ja.
Babymor2010 skriver: Jeg har faktisk et godt eksempel med at lægge mærke til detaljer på et billede Her er min kæreste og jeg til fest hos en veninde, og jeg ææææælskede billedet, indtil jeg så den mindre detalje Nogle af jer der kan se den?
Jeg har faktisk et godt eksempel med at lægge mærke til detaljer på et billede
Her er min kæreste og jeg til fest hos en veninde, og jeg ææææælskede billedet, indtil jeg så den mindre detalje
Nogle af jer der kan se den?
Hånden bag kæresten, ligner en barnehånd, sidder der en bagved?
Laijona Äiti skriver: Hånden bag kæresten, ligner en barnehånd, sidder der en bagved?
Nej, det er skam min hånd
Det var mere mit hår - prøv at se ved hans venstre øje
Krussedulle skriver: sådan har jeg det også!
sådan har jeg det også!
Lukasmor skriver: Så er det ikke bare mig
Så er det ikke bare mig
Nej Jeg kan se der er flere der også lægger mærke til ting, så vi er ikke de eneste
Ja det gør jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128