Lægger du mærke til....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2012

Clisolka

Krussedulle skriver:

Hehe nej vel .. Kan bare slet ikke ha hvis andre skulle tænke sådan om mig så jeg er også ret påpasselig med ikke at tage billeder med rod i baggrunden ... Et forfængeligheds-gen måske

Haha jeg har det på lige præcis samme måde - tænk nu hvis der er rod i baggrunden, jeg kan ikke have det. Min kæreste er derimod lige omvendt (jo mere rod jo bedre har han det) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Pige2009

Babymor2010 skriver:

hvad der er på billeder??

F.eks. hvis der ligger noget tøj i en bunke på gulvet bagved personen der er på/tager billedet?

Nej, det interesserer mig ikke

Anmeld

3. april 2012

Nessie

Ja, jeg ser det hver gang

Synes det er meget forstyrrende for f.eks. et mavebillede at der er en rodet seng, tøj på gulvet eller vasketøjsstativer fyldt med tøj.

Jeg er selv et rodehoved og kan godt have en vasketøjskurv med tøj stående, og rod på bordet, men bliver ærgerlig hvis det kommer med på billedet.

Og så er vores tændte fjernsyn faktisk også ret tit kommet med

Anmeld

3. april 2012

Nessie

Kay skriver:

det tror jeg ikke.... altså registrere det er der men det er ikke noget jeg tænker over... ikke hvis det ikke har relevans for billedet...

en lille sjov historie omkring det:

da vi havde fået hvalpe lagde jeg et billed på facebook af min kusine der sidder med hvalpene... og på en tvskærm lige bagved står der tekstet fra en film "dræb dem alle"  og det var der ingen her hjemme der havde opdaget før der var en der komenteret det...

Ha ha ha ha ha ha, hvor skønt at det lige skulle være dén tekst der kom med

Anmeld

3. april 2012

Nessie

Babymor2010 skriver:

Jeg har faktisk et godt eksempel med at lægge mærke til detaljer på et billede 

Her er min kæreste og jeg til fest hos en veninde, og jeg ææææælskede billedet, indtil jeg så den mindre detalje 

Nogle af jer der kan se den?

Jeg ser en tot hår, der godt kunne ligne en hudafskrabning, og så noget der ligner en lille barnehånd

Anmeld

3. april 2012

Clisolka

Nessie skriver:

Jeg ser en tot hår, der godt kunne ligne en hudafskrabning, og så noget der ligner en lille barnehånd

Jeps den er god nok med håret - lidt ærgeligt  Hånden er min 

Anmeld

3. april 2012

Clisolka

Nessie skriver:

Ja, jeg ser det hver gang

Synes det er meget forstyrrende for f.eks. et mavebillede at der er en rodet seng, tøj på gulvet eller vasketøjsstativer fyldt med tøj.

Jeg er selv et rodehoved og kan godt have en vasketøjskurv med tøj stående, og rod på bordet, men bliver ærgerlig hvis det kommer med på billedet.

Og så er vores tændte fjernsyn faktisk også ret tit kommet med

Jeg kan også være et rodehovede - men hvem kan ikke det  Jeg kan også blive super ærgelig hvis det er kommet med i baggrunden, og min kæreste er ligeglad 

Anmeld

3. april 2012

Ma-lu

Om jeg ser det.. Mon ikke  

- faktisk irritere det mig at jeg ik kan 'lukke øjnene ' for det og se på hvad jeg sku se.. 

Fx, igår så jeg et billede og der ligger en g-string på gulvet ved siden a.! Og det var jeg vældig optaget a, så husker mere det end hvad det handlede om.!

Men kunne ikke selv finde på det, men dejligt nogen er lidt mere 'afslappet' omkring rod.. 

Andet kan være vældig 'anstrengende' ( taler for mig selv )

Anmeld

3. april 2012

Clisolka

Ma-lu skriver:

Om jeg ser det.. Mon ikke  

- faktisk irritere det mig at jeg ik kan 'lukke øjnene ' for det og se på hvad jeg sku se.. 

Fx, igår så jeg et billede og der ligger en g-string på gulvet ved siden a.! Og det var jeg vældig optaget a, så husker mere det end hvad det handlede om.!

Men kunne ikke selv finde på det, men dejligt nogen er lidt mere 'afslappet' omkring rod.. 

Andet kan være vældig 'anstrengende' ( taler for mig selv )

Åh ja, jeg kan heller ikke have hvis der ligger en g-string på gulvet på et billede  Åhhh det minder mig så meget om en tidligere veninde, som lagde sine brugte trusser på gulvet på badeværelset uden at smide dem i en vasketøjskurv 

Anmeld

3. april 2012

ønskebørn74

Babymor2010 skriver:

hvad der er på billeder??

F.eks. hvis der ligger noget tøj i en bunke på gulvet bagved personen der er på/tager billedet?

efter at have læst tråden, er jeg mega glad for aldrig at have lagt nogen ind..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.