Lægger du mærke til....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

Krussedulle

Lukasmor skriver:

Så er det ikke bare mig

Hehe nej jeg hader rod i baggrunden! .. men tænker altså ikke om andre at de er sjusket eller noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

lukasmor

Krussedulle skriver:

Hehe nej jeg hader rod i baggrunden! .. men tænker altså ikke om andre at de er sjusket eller noget!

Nej det gør jeg heller ikke med mindre det er meget slemt selvfølgelig - har set billeder som ikke skulle have været uploadet Jeg ved godt at man roder mere når der er børn eller man holder en "fridag" Det gør vi også

Anmeld

1. april 2012

lukasmor

Babymor2010 skriver:

Nej  Jeg kan se der er flere der også lægger mærke til ting, så vi er ikke de eneste 

Anmeld

1. april 2012

Krussedulle

Lukasmor skriver:

Nej det gør jeg heller ikke med mindre det er meget slemt selvfølgelig - har set billeder som ikke skulle have været uploadet Jeg ved godt at man roder mere når der er børn eller man holder en "fridag" Det gør vi også

Hehe lige præcis mine unger er i hvert fald gode til at rode

Anmeld

1. april 2012

Nettemor

Ja det gør jeg faktisk...

Anmeld

1. april 2012

Rockertand

Ja.

Helt ærligt, så tænker jeg mit, når folk ligger et mavebillede ud, hvor der er rod i baggrunden - der er specielt én herinde, der åbenbart er fuldstændig ligeglad, og når jeg ser hendes billeder (der er altid masser af rod i baggrunden), så tænker jeg "skal dit barn leve i dét der??". Fordømmende, jeps, men det er mine helt ærlige tanker.

Anmeld

1. april 2012

lukasmor

Krussedulle skriver:

SPSpåPræci

Hehe lige præcis mine unger er i hvert fald gode til at rode

Præcis og sådan må det også gerne være

Anmeld

1. april 2012

An&Jo

Babymor2010 skriver:

hvad der er på billeder??

F.eks. hvis der ligger noget tøj i en bunke på gulvet bagved personen der er på/tager billedet?

ja det springer desværre lige i øjnene på mig..

Det er en træls "evne" at have, for tit glemmer jeg at se det smukke i billedet hvis der er en masse rod bagved..

Anmeld

1. april 2012

MortilCilas

Ja oftest .. så sidder jeg der og kigger på alt andet end personen

Anmeld

1. april 2012

Kay

det tror jeg ikke.... altså registrere det er der men det er ikke noget jeg tænker over... ikke hvis det ikke har relevans for billedet...

en lille sjov historie omkring det:

da vi havde fået hvalpe lagde jeg et billed på facebook af min kusine der sidder med hvalpene... og på en tvskærm lige bagved står der tekstet fra en film "dræb dem alle"  og det var der ingen her hjemme der havde opdaget før der var en der komenteret det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.