Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: efter at have læst tråden, er jeg mega glad for aldrig at have lagt nogen ind..
efter at have læst tråden, er jeg mega glad for aldrig at have lagt nogen ind..
Haha ja, det er lidt "sjovt" at se hvad folk lægger mærke til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Næ, synes ikke jeg ligger mærke til rod osv. Men en ting jeg ligger mærke til er, hvis folk tager billeder i spejlet på toilettet - og wc brættet er slået op! Kan slet ikke ha det, synes det er "ulækkert". Men har også et eller andet med at begge wc bræt skal være slået ned
RiUL skriver: Næ, synes ikke jeg ligger mærke til rod osv. Men en ting jeg ligger mærke til er, hvis folk tager billeder i spejlet på toilettet - og wc brættet er slået op! Kan slet ikke ha det, synes det er "ulækkert". Men har også et eller andet med at begge wc bræt skal være slået ned
Haha hvor sjovt du lige lægger mærke til det
Nessie skriver: Ha ha ha ha ha ha, hvor skønt at det lige skulle være dén tekst der kom med
Ha ha ha ha ha ha, hvor skønt at det lige skulle være dén tekst der kom med
jeps... ret sjovt...
Næh og jeg er ret ligeglad om der gør.
Her roder også ofte, det er blot et tegn på at mine børn leger godt
Pyh, gad vide hvad folk tænker om mig når de ser et billede som dette (det er næsten 4 år gammel )
Vasketøj i baggrunden, krøllet papir (som Bassen netop havde leget med) og appelsinskræller.
Sikke et svin jeg er
132319 skriver: Næh og jeg er ret ligeglad om der gør. Her roder også ofte, det er blot et tegn på at mine børn leger godt
Lige præcis
132319 skriver: Pyh, gad vide hvad folk tænker om mig når de ser et billede som dette (det er næsten 4 år gammel ) Vasketøj i baggrunden, krøllet papir (som Bassen netop havde leget med) og appelsinskræller. Sikke et svin jeg er
Kan der forekomme ironi i dit indlæg???
Bare rolig, ikke noget jeg vil tænke videre om
Babymor2010 skriver: Kan der forekomme ironi i dit indlæg??? Bare rolig, ikke noget jeg vil tænke videre om
Bare en smule
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128