Din mening om børn på bryllupsrejse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2012

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Hmm, jeg er ikke bonusmor godt nok så ved ikke om jeg helt præcist kan sætte mig ind i en bonusmors tankegang

Men set fra børnenes synsvinkel må jeg sige at jeg holder med din mand. Enten er det med børn (alle 4) ellers er det ingen ..

Syntes det er lidt at forskelsbehandle børnene, at rejse kun med de to små og det må da ikke være rart for de to store at blive efterladt hjemme .. Men hvad siger de store børn selv? Gider de overhoved med? Tænker at den på 15 måske havde andre ting i sin sommerferie at lave, end at tage med sin far på bryllupsrejse ;P

Må mine/vores børn så heller ikke komme i tivoli, lalandia Osv uden de store børn?? Vores liv ka jo ik stå stille hver anden uge fordi vi ik må føre noget kun med de to små. De to store tager jo også på ferier, på ture osv med deres mor. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Rockertand

Kris89 skriver:

det lyder godt nok HELT forkert i mine ører...

hvis jeg fik barn og gik fra barnet far kunne jeg IKKE involvere mig med en anden, som ikke tog det barn til sig som sit EGET...

Uhh, kan så lige informere dig om, at man som bonusforælder aldrig kommer til at elske et bonusbarn som sit eget (hvis det er det, du mener), så det er vist ikke den rette holdning at have, - med mindre man vil være single for evigt. Jeg holder rigtigt meget af mit bonusbarn, men jeg kommer aldrig til at elske som var det mit eget, det er en naturlov.

Anmeld

31. marts 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Må mine/vores børn så heller ikke komme i tivoli, lalandia Osv uden de store børn?? Vores liv ka jo ik stå stille hver anden uge fordi vi ik må føre noget kun med de to små. De to store tager jo også på ferier, på ture osv med deres mor. 

ENIG !!!

Anmeld

31. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Jeg tror aldrig at man ka elske andres børn som man elsker sine egne. Det er min kommende mand heldigvis enig i da han selv har haft en kæreste før mig som havde børn. Han elskede heller ik hendes børn. 

man kan bestemt godt elske bonusbørn ligeså meget som sine egne..

Jeg har haft en bonussøn, og han betød ligeså meget for mig som min egen dreng, og jeg elskede ham ligeså højt som var han min egen..

Men jeg er helt enig med din mand, der skal ikke gøres forskel på børn, og det er i min optik at gøre forskel hvis man kun vælger at tage halvdelen af børnene med..

Anmeld

31. marts 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Vil gi din kommende mand ret! Altså det er jo klart at i ik ka rejse uden de 2 små, men syntes godt nok også det ville være mærkeligt hvis i kun tog dem med!

Helt pointen med at gifte sig er vel for at blive en " rigtig " familie, på godt og ondt og alt hva det så indebære??? Og hans børn er vel også en del af den pakke?? Vh stine

Sådan ser jeg det ik. Jeg gifter mig med ham. Ik med dem. De er en del af pakken ja men mine børn skal da også opleve noget uden dem

Anmeld

31. marts 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

stakkels børn, syntes ærlig talt ikke du lyder særlig voksen og moden, du har valgt at gifte dig med en mand, som har børn og så følger hele pakken med.

Havde du skrevet at det var fordi de var teenagere og var "vanskelige" at være sammen med kunne jeg måske have forstået det, men at du kan skrive at du ikke holder så meget af dem som dine egne børn, og derfor kan de ikke være en del af din bryllupsrejse. Helt ærligt,hvad bilder du dig ind ? De kan jo ikke gøre for at deres forældre er skilt, de vil aldrig komme til at føle sig velkommen hos jer, eller en del af jeres familie.

Var jeg din mand, havde jeg aldrig gift mig med dig, mine børn ville betyde mere for mig.

Anmeld

31. marts 2012

Kris89

An&Jo skriver:

man kan bestemt godt elske bonusbørn ligeså meget som sine egne..

Jeg har haft en bonussøn, og han betød ligeså meget for mig som min egen dreng, og jeg elskede ham ligeså højt som var han min egen..

Men jeg er helt enig med din mand, der skal ikke gøres forskel på børn, og det er i min optik at gøre forskel hvis man kun vælger at tage halvdelen af børnene med..

Anmeld

31. marts 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Vi er en sammenbragt familie med hans børn og vores fælles børn. Vi skal giftes i juni og planlægger nu bryllupsrejse. Her kommer problemet:

Vores fælles børn er små (1/2 år og knap 3 årår) og hans børn er store (10&15 år). Vi kan ikke få passet de små børn og jeg har heller ik lyst til at være væk fra dem og slet ik den mindste. 

Hvis vi skal på bryllupsrejse skal vi så afsted med børn. Problemet er så at vi er SÅ ueninge om vi skal afsted med 2 eller 4 børn. 

Han vil afsted med alle 4 børn og syntes det er underligt at tage afsted uden dem.  

1. Jeg vil afsted kun med VORES børn. Når vi ska afsted MED børn så syns jeg at det skal være med vores fælles børn og ik nogle børn der ik er mine. Det vil jeg ik ha det optimalt rart med. Jeg forstår udemærket at alle 4 børn betyder lige meget for ham men det gør de jo ik for mig. Slet slet ikkE. Men han forstår ik mig. 

Han syns godt at vi ka tage på en "alm" ferie UDEN de 2 store børn men ik når det er bryllupsrejse. Jeg tænker hvad er forskellen? 2. Vi har jo ik romantisk alenetid uanset hvad. Bortset fra at vi ka sidde på altanen alene og hygge når de 2 små sover, HVIS vi tog afsted kun med vores fælles børn.

Hvad tænker I om det hele?

Håber på en masse svar og meget gerne også fra andre bonusmødre.

Er til dels enig med dig..

Det jeg har market med 1. og fed: synes jeg virkelig er forkert sagt/skrevet af dig.. Hvorfor skal der gøres forskel på hans og Jeres børn 

Det jeg har market med 2. og fed: det er det jeg er enig med dig i - at I vil få mere alenetid når de kun er de små med.

Vi var på bryllupsrejse til Sverige - vi tog afsted om fredagen og var hjemme igen søndag.. Vores datter på 6½ mdr. hyggede sig med farmor og farfar, mens mor og far havde en romantisk weekendtur

Anmeld

31. marts 2012

K&S

Anonym skriver:

Vi er en sammenbragt familie med hans børn og vores fælles børn. Vi skal giftes i juni og planlægger nu bryllupsrejse. Her kommer problemet:

Vores fælles børn er små (1/2 år og knap 3 årår) og hans børn er store (10&15 år). Vi kan ikke få passet de små børn og jeg har heller ik lyst til at være væk fra dem og slet ik den mindste. 

Hvis vi skal på bryllupsrejse skal vi så afsted med børn. Problemet er så at vi er SÅ ueninge om vi skal afsted med 2 eller 4 børn. 

Han vil afsted med alle 4 børn og syntes det er underligt at tage afsted uden dem.  

Jeg vil afsted kun med VORES børn. Når vi ska afsted MED børn så syns jeg at det skal være med vores fælles børn og ik nogle børn der ik er mine. Det vil jeg ik ha det optimalt rart med. Jeg forstår udemærket at alle 4 børn betyder lige meget for ham men det gør de jo ik for mig. Slet slet ikkE. Men han forstår ik mig. 

Han syns godt at vi ka tage på en "alm" ferie UDEN de 2 store børn men ik når det er bryllupsrejse. Jeg tænker hvad er forskellen? Vi har jo ik romantisk alenetid uanset hvad. Bortset fra at vi ka sidde på altanen alene og hygge når de 2 små sover, HVIS vi tog afsted kun med vores fælles børn.

Hvad tænker I om det hele?

Håber på en masse svar og meget gerne også fra andre bonusmødre.

Jeg havde nok valgt at udskyde bryllupsrejsen til et senere tidspunkt, hvor der var mulighed for at kunne få passet jeres 2 børn

Anmeld

31. marts 2012

Kris89

2skønnebørn skriver:

stakkels børn, syntes ærlig talt ikke du lyder særlig voksen og moden, du har valgt at gifte dig med en mand, som har børn og så følger hele pakken med.

Havde du skrevet at det var fordi de var teenagere og var "vanskelige" at være sammen med kunne jeg måske have forstået det, men at du kan skrive at du ikke holder så meget af dem som dine egne børn, og derfor kan de ikke være en del af din bryllupsrejse. Helt ærligt,hvad bilder du dig ind ? De kan jo ikke gøre for at deres forældre er skilt, de vil aldrig komme til at føle sig velkommen hos jer, eller en del af jeres familie.

Var jeg din mand, havde jeg aldrig gift mig med dig, mine børn ville betyde mere for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.