At hækle og tælle samtidig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

Zeus

mariamiss6 skriver:

Close-up af firkant med farveskift fra cirklen, og 3 FM i hvert hjørne

Hvordan ved jeg, at jeg er kommet til hjørnet, og laver det i den rigtige fm?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

mariamiss6

Hvordan ved jeg, at jeg er kommet til hjørnet, og laver det i den rigtige fm?

Hjørnet er der hvor du har 2 luftmasker, mellem 2 X 3 stangmasker

Anmeld

29. marts 2012

Zeus

mariamiss6 skriver:

Hjørnet er der hvor du har 2 luftmasker, mellem 2 X 3 stangmasker

Dagens resultat

Det bliver da pænere og pænere

Det tog mig også kun en time

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. marts 2012

mariamiss6

Zeus skriver:

Dagens resultat

Det bliver da pænere og pænere

Det tog mig også kun en time

Ja ja, det ser sgu da fint ud

Hvad størrelse nål bruger du?

Hækler du meget løst?

Måske er det fordi du ikke har farveskift når cirklen slutter, som jeg, men din cirkel fremstår ikke så tydeligt synes jeg... 

Det kan selvfølgelig også bare være billederne der snyder

Anmeld

29. marts 2012

Zeus

Ja ja, det ser sgu da fint ud

Hvad størrelse nål bruger du?

Hækler du meget løst?

Måske er det fordi du ikke har farveskift når cirklen slutter, som jeg, men din cirkel fremstår ikke så tydeligt synes jeg... 

Det kan selvfølgelig også bare være billederne der snyder

2,5 mener jeg.. De havde ikke en 2'er

Og nej, min cirkel er slet ikke lige så fin som din endnu
Jeg var ellers inde for at finde mit garn, men det viser sig, at det jeg købte for 3-4 år siden, som jeg har haft liggende lige siden, ja det har jeg da lige smidt ud da vi flyttede.. Typisk! Så har kun den blålige jeg har brugt på billedet

Anmeld

29. marts 2012

mariamiss6

Zeus skriver:

2,5 mener jeg.. De havde ikke en 2'er

Og nej, min cirkel er slet ikke lige så fin som din endnu Det tog mig også en hel time og lave den lille firkant 
Jeg var ellers inde for at finde mit garn, men det viser sig, at det jeg købte for 3-4 år siden, som jeg har haft liggende lige siden, ja det har jeg da lige smidt ud da vi flyttede.. Typisk! Så har kun den blålige jeg har brugt på billedet

Det var da ærgerligt, at du havde smidt det hele ud....

Man kan faktisk få ret meget garn i både kvickly, brugsen, superbest og hvad ved jeg.....

På banderolen på dit garn, der er garanteret en beskrivelse over hvilken størrelse nål du skal bruge til henholdsvis hækling og strikning med det garn.....

Hvis det er helt almindelig størrelse hæklegarn, som det jeg har så er 2½-3 helt passende.... synes nu også det ser rigtigt nok ud på din, tror bare det er det med øvelsen, og rutinen, og få indarbejdet en fast størrelse på maskerne...

Anmeld

29. marts 2012

Zeus

mariamiss6 skriver:

Det var da ærgerligt, at du havde smidt det hele ud....

Man kan faktisk få ret meget garn i både kvickly, brugsen, superbest og hvad ved jeg.....

På banderolen på dit garn, der er garanteret en beskrivelse over hvilken størrelse nål du skal bruge til henholdsvis hækling og strikning med det garn.....

Hvis det er helt almindelig størrelse hæklegarn, som det jeg har så er 2½-3 helt passende.... synes nu også det ser rigtigt nok ud på din, tror bare det er det med øvelsen, og rutinen, og få indarbejdet en fast størrelse på maskerne...

Jeg gav også kun 17 kr for den rulle jeg lige har købt, så det er jo ikke fordi det er en hel formue Og 18 kr for hæklenålen

Totalt lækkert med en ny hobby, hvor det ikke koster en bondegård bare for at starte op

Anmeld

29. marts 2012

mariamiss6

Zeus skriver:

Jeg gav også kun 17 kr for den rulle jeg lige har købt, så det er jo ikke fordi det er en hel formue Og 18 kr for hæklenålen

Totalt lækkert med en ny hobby, hvor det ikke koster en bondegård bare for at starte op

Ja hækling er fedt på den måde.... Man kan ligesom udvide i det tempo økonomien tillader, og man får allligevel altid noget ud af det

Anmeld

8. maj 2012

Zeus

mariamiss6 skriver:

Close-up af firkant med farveskift fra cirklen, og 3 FM i hvert hjørne

Jeg prøver lige at sætte et billede ind af nogen af mine firkanter i morgen, for synes slet ikke de bliver lige så fine De bliver firkantede, men synes slet ikke det runde ser ordentligt ud..

Anmeld

8. maj 2012

mariamiss6

Zeus skriver:

Jeg prøver lige at sætte et billede ind af nogen af mine firkanter i morgen, for synes slet ikke de bliver lige så fine De bliver firkantede, men synes slet ikke det runde ser ordentligt ud..

Hmmmm.... Ja det e rjo svært at sige om du gør noget forkert... Måske er det bare at vi strammer det forskelligt?

Men husk at citere mig igen, ellers ser jeg det ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.