At hækle og tælle samtidig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Zeus

helle85 skriver:

okay så kan jeg desværrer ikke hjælpe da jeg er bedre til at vise det end at forklare det

Jeg tror også jeg er bedre til at se det, end til at læse det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

helle85

Zeus skriver:

Jeg tror også jeg er bedre til at se det, end til at læse det

ja det er også nemmer så må du se om der ikke bor nogen omkring dig som kan hjælpe.

Anmeld

9. maj 2012

Zeus

helle85 skriver:

ja det er også nemmer så må du se om der ikke bor nogen omkring dig som kan hjælpe.

Har faktisk gået og kigget lidt efter et opslag eller lign. om en strikke/hækle klub, men har endnu ikke set nogen.. Har også prøvet at google uden resultat.. Men mon ikke der dukker noget op lige pludselig, hvor jeg mindst venter det

Anmeld

9. maj 2012

helle85

Zeus skriver:

Har faktisk gået og kigget lidt efter et opslag eller lign. om en strikke/hækle klub, men har endnu ikke set nogen.. Har også prøvet at google uden resultat.. Men mon ikke der dukker noget op lige pludselig, hvor jeg mindst venter det

jo det kan godt ske, det plejer det som regl. er der ikke sådan nogen aften kursus her nede er der noget der hedder aof som har kursus med forskellige ting, det kunne også værer de havede noget med hækling

Anmeld

9. maj 2012

mariamiss6

Zeus skriver:

Jeg holder under, og bruger fingrene til at styre dem med Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor jeg så gerne vil tage den højre maske, for i starten tog jeg den venstre, det kan jeg da se på dem jeg lavede

Jamen, jeg tlnkte nemlgi også, at dem du lavede først da så meget rigtige ud, men at vi sikkert strammede forskelligt, og jo ellers nok ikke lige brugte samme garn... Men de sidste, var lidt anderledes det kunne jeg godt se, men tænkte at det nok bare var mig der var tosset

Anmeld

9. maj 2012

Zeus

mariamiss6 skriver:

Jamen, jeg tlnkte nemlgi også, at dem du lavede først da så meget rigtige ud, men at vi sikkert strammede forskelligt, og jo ellers nok ikke lige brugte samme garn... Men de sidste, var lidt anderledes det kunne jeg godt se, men tænkte at det nok bare var mig der var tosset

Så fik jeg lavet en fin en, måtte dog lige skifte den magiske ring ud med LM i starten, for jeg kunne simpelthen ikke se maskerne.. Men så gik det også fint

Og måtte også skifte tilbage til det alm bomuldsgarn og hæklenål nr. 2,5

Men den jeg lige har lavet, ligner din

Anmeld

9. maj 2012

Jannicks.mor

Zeus skriver:

Hjælp mig!!!

Jeg er startet med at hækle (ikke noget pænt endnu), men har virkelig problemer med at tælle, samtidig med at jeg koncentrerer mig, om jeg er kommet til 2 fm eller 1 fm

Så er der nogen der sidder inde med lidt tips og tricks, til hvordan man svinger mellem at tænke "Okay, så det var 2 fm på den, nu skal jeg til 1 fm, og er kommet til nr 16.... Eller var det 19??"

Hehe... Har akkurat samme problem, så nu har kæresten fået til opgave at tælle efter - det er han nemlig bare god til...

Anmeld

9. maj 2012

Zeus

Jannicks.mor skriver:

Hehe... Har akkurat samme problem, så nu har kæresten fået til opgave at tælle efter - det er han nemlig bare god til...

Det kunne jeg ikke forestille mig, at min var

Anmeld

9. maj 2012

mariamiss6

Zeus skriver:

Så fik jeg lavet en fin en, måtte dog lige skifte den magiske ring ud med LM i starten, for jeg kunne simpelthen ikke se maskerne.. Men så gik det også fint

Og måtte også skifte tilbage til det alm bomuldsgarn og hæklenål nr. 2,5

Men den jeg lige har lavet, ligner din

Hurra

Tog det så lang tid?

Lad se sgu da

Jeg ha rlige lovet min søn at hækle et bogmærke til vores aktuelle historiebog.... Skal jeg mon lave det lyserød, som er hans yndlingsfarve hehehehe....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.