Har du en bedsteveninde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

Koen.

Janni. skriver:

Ups  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

livhemdrup

B&J skriver:

ja nemlig savner en veninde så meget men håber jeg finder hende en dag for lige nu er det læge siden jeg havde en for ingen forstår hvorfor jeg ikke gider gå i byen eller drikker eller ja siger sandheden når de selv beder om den

Kender det kun alt for godt selv. 

Anmeld

25. marts 2012

B&J

Joyce1986 skriver:

Desværre samme historie her.. Men det har ikke været en bedste veninde, hvis man kan ryge på at man ikke rigtig gider at gå i byen mere, sådan har jeg Det ihvertfald...

du har helt ret men hold op hvor er det hårdt når man har været bedste veninder længe og man var sammen næsten hverdag og når man så endelig tror man har funde en veninde igen ja så dolker de en i rykken

Anmeld

25. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jepp det har jeg! Har kendt hinanden i 12 år og folk kalder os for et gammelt ægtepar, fordi vi afslutter hinandens sætninger osv. Vi holder familie ferie sammen, med kærster og unger når det ka lade sig gøre. Vi ses som regle et par gange om ugen og snakker sammen/ skriver sammen hver dag, gerne flere gange om dagen. Vi er frygtelige!! Vh stine

Anmeld

25. marts 2012

merle2010

jeg HAVDE en bedste veninde vi havde kendt hinanden i 12 år og har hængt sammen... snakket sammen i tlf flere gange om dagen og støttet hinanden i tykt og tyndt..

jeg var en del af hendes familie og hun min... jeg er fadder til begge hendes børn og hun er til min datter...

MEN det viste sig at hun ikke var en veninde alligevel

idag er vi dødsfjender og kan ikke udstå synet af hinanden...

så nej jeg har ingen bedste veninde men jeg savner det...

Anmeld

25. marts 2012

Mamalou

Jeg har ikke bare en bedste veninde, men verdens bedste veninde gennem 14-15 år. Vi har fulgt hinanden gennem årerne, og boet sammen i fem år. Vi er stadig lige tætte på trods af, at jeg har fået barn og bonusdatter, og hun ingen har endnu. Vi kender hinanden ud og ind, og jeg kan ikke leve foruden hende! 

Anmeld

25. marts 2012

Frk-Lotusblomst

JA det har jeg. <3
Vi snakker om alt, griner af alt men kan samtidig holde pause fra hinanden når vi har fået nok Vi kan sidde i en bil uden at tale sammen, uden tavsheden er pinlig.
Hun er min bedste veninde, "plejesøster" og den jeg deler alt med..

Vi har kendt hinanden siden vi var små. Vi har været fra hinanden over en længere periode fordi vi voksede fra hinanden og der kom nogle overensstemmelser imellem os. Men vi finder altid sammen igen..

VI testede positiv samtidig da vi var gravide føsrte gang, 1 dag mellem termin, vi mistede begge to. Hun var med mig under hele forløbet da jeg mistede i sep/oktober og fik abort. Nu er hun gravid igen og jeg skal være "moster" til august til den skønneste dreng.

Jeg elsker hende og har svært ved at se hvordan jeg nogensinde skulle undvære hende. <3 Vi ved hvor vi har hinanden . VI kan altid ringe til hinanden hvis vi står i problemer. Så vil vi stå ved hinandens side med det samme. <3

Jeg kunne skrive en roman.. En ting er sikkert. Det er sjældent der går en dag hvor vi ikke snakker sammen. <3

Anmeld

25. marts 2012

chael

Har en bedste veninde/havde ...

For efter jeg har fået 3 børn og hun ingen har endnu, ja, så ligger vores verdener langt fra hinanden.

Og vi er der derfor ikke for hinanden i øjeblikket.

Så ja, savner en bedste veninde. Og håber dajeg får hende igen en dag

*Camilla

Anmeld

25. marts 2012

lassemor07

Nej vil ikke kalde mine veninder bedste veninder men har 2 kammerater som jeg vil kalde mine bedste venner
De betyder alt for mig og er der altid 100% for mig som jeg er det for dem
Vi støtter hinanden når vi har brug for det og lægger øre både til det gode og det dårlige
Vi griner og græder sammen og har ingen hemmeligheder for hinanden og snakker stort set sammen hver dag og bruger så mange timer sammen som muligt
De 2 betyder alt for mig og har kendt dem i 7 og 10 år
Vi laver stort set alt sammen

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

merle2010 skriver:

jeg HAVDE en bedste veninde vi havde kendt hinanden i 12 år og har hængt sammen... snakket sammen i tlf flere gange om dagen og støttet hinanden i tykt og tyndt..

jeg var en del af hendes familie og hun min... jeg er fadder til begge hendes børn og hun er til min datter...

MEN det viste sig at hun ikke var en veninde alligevel

idag er vi dødsfjender og kan ikke udstå synet af hinanden...

så nej jeg har ingen bedste veninde men jeg savner det...

Hvad skete der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.