Ja jeg har en gude skøn bedste veninde, vi har kendt hinanden siden legestuen og vi har holdt sammen lige siden. 
Vi har også haft nogen pauser indimellem men vi har alligevel altid vidst hvor vi havde hinanden, hvis vi havde brug for hinanden.
Nu hvor min kæreste og jeg er flyttet ind i samme by som hende og hendes kæreste, bruge vi en del kvalitetstid sammen, men når vi har gjordt det, er vi også gode til igen at give hinanden en dag eller to til at samle sig, hvis i forstår.
Vi handler ofte ind sammen og deler en masse sjove men også triste oplevelser sammen og ja vi har det bare som blommen i et æg sammen.
Vi er veninder som kan tåle at fortælle hianden sandheden, så hvis jeg gør noget hun synes jeg lige skal tænke lidt mere over, ja så fortæller hun mig det. Vi udstiller ikke hinanden på nogen skidt måde, nej vi støtter hinanden i tykt og tyndt.
Vi blev gravide 1. gang med en dag imellem vores termin, men mistede begge to
, så blev vi begge gravide igen dog mistede hun igen og jeg forsætter, men jeg støtter hende og giver hende plads, til at være sig selv, så jeg ikke dominere hende med min graviditet. Glæder mig så meget til hun er gravid igen, så jeg kan forkæle hende lige så meget som hun allerede har forkælt mig og min kommende søn.
Rikke du er min bedste veninde og vil altid være det. 

(halv-søster)
p.s jeg har flere rigtig gode veninder, og som jeg også sætter stort pris på.
Anmeld