Har du en bedsteveninde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

Clisolka

grinny skriver:

Nej jeg har ikke en bedsteveninde, og jeg tror sådan set heller ikke at jeg får det på noget tidspunkt! For mig er en bedsteveninde en man kan stole på, fortælle alt og en som fortæller sandheden til dig, en som tør at sige at man liiiige har noget mellem fortænderne osv.  

Sådan en har jeg haft en gang, min barndomsveninde! Men efter 18 år er det bare gledet ud i vandet + hun snakker med kæresten's X! Jeg kan ikke stole på hende mere og vi snakker sådan set heller ikke sammen, men det gør mig intet så længe hun snakker med X'en

Derimod har jeg dette utrolige tætte forhold til min kæreste. Der er selvfølgelig er kærlighed og alt det der, men han er den eneste jeg stoler fuldt ud på og den eneste jeg ville fortælle noget til, hvis jeg nu f.eks. var ked af det! Han er både min bedsteven og min bedste kæreste  

Jeg kunne have skrevet det samme om min kæreste  Min bedste ven og kæreste 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

TeamRocket

Jeps, oven i købet to fantastiske tøser  Jeg har kendt dem noget nær altid.

Anmeld

25. marts 2012

bullerbassen

Nej det har jeg desværre ikke, og mangler det i denne tid. Det kunne være rart at have en og dele sine tanker med. Men har nogle gode venner , desværre ses vi ikke så tit.

Men har min mand som jeg deler alt ( næsten ) med.

Anmeld

25. marts 2012

trunte89

Ja, jeg har en bedste veninde. V har kendt hinanden siden bh. Klasse dvs i 17 år nu ( hold da op, det lyder lidt vildt ) da vi gik ud af 9. Klasse tog vi sammen 10. Klasse et andet sted, så vi gik op og ned at hinanden hver dag i 11 år. Derefter fik hun uddannelse, og jeg fik barn. I starten var det svært at få til at fungere. Hun fik ligesom sit liv og jeg mit. Men idag går det heldigvis rigtig godt! Er dog ikke lige så god til at ses med hende som jeg 'burde', synes det er svært at passe ind med mand og barn.
Men vi kender hinanden ud og ind. Vi griner sammen, græder sammen, fester sammen, træner sammen snakker om ALT
Hun er GULD værd. Bare super dejlig.
Desværre flytter hun mere end 100 km væk efter sommeren, det bliver en udfordring!

Anmeld

25. marts 2012

Koen.

Puslingen skriver:

Ja, det har jeg og vi har kendt hinanden i snart 16 år.
Vores forhold er meget tæt og vi taler sammen hver dag ofte flere gange dagligt og er sikkert ikke spor sundt, som vi plejer at sige, men VI trives med det.
Hun er den søster jeg ikke har, min søns gudmor og "moster".
Jeg taler med hende om næsten alt og deler mit liv med hende, hun tager ofte med på ferie og har deltaget i det største øjeblik i mit liv, min søns fødsel.
Jeg stoler på hende 100 %
Ja, Hun er bare den bedste

Snyd!!

Ts: nej det har jeg ikke, men min søster er faktisk nærmest som en bedste veninde for mig

Anmeld

25. marts 2012

2721

tanja. skriver:

Snyd!!

Ts: nej det har jeg ikke, men min søster er faktisk nærmest som en bedste veninde for mig

Jeg har plads til flere

Anmeld

25. marts 2012

2721

bullerbassen skriver:

Nej det har jeg desværre ikke, og mangler det i denne tid. Det kunne være rart at have en og dele sine tanker med. Men har nogle gode venner , desværre ses vi ikke så tit.

Men har min mand som jeg deler alt ( næsten ) med.

Årh søde, du ved hvor jeg er, altid parat til at lytte

Anmeld

25. marts 2012

mariamiss6

JA, jeg har en bedsteveninde... Jeg ELSKER min bedste veninde, sådan rigtigt, elsker.... Hun er ALTID den første jeg tænker på, hvad enten jeg har det godt eller skidt. Så snart jeg bare har brug for at være sammen med et andet voksent menneske, så er hun den første jeg tænker på....

Jeg ville til hver en tid smide alt hvad jeg har i hænderne, og droppe alle planer, blot for at hjælpe hende, hvad enten det er stort eller småt. 

Jeg elsker hende så meget, at jeg kan finde på at køre ind forbi dem med en kage, selvom jeg er grædefærdig af smerte, og slet ikke har lyst til selskab, kun fordi jeg ved de bliver glade, og jeg ved, at hvis jeg siger jeg har en dårlig-krop-dag idag, så kræver de INTET af mig, men takker for kagen, giver et kram, og lader mig fordufte uden yderligere spørgsmål....

Jeg elsker at høre fra folk i byen, at min bedste veninde fortæller om planer hun har lagt, for ting vi skal lave sammen (kreativt) fordi hun har brug for min hjælp, og fordi vi synes det er SÅ hyggeligt, og fordi vi er SÅ seje, når det lykkedes os at gøre noget færdigt, sammen, og rigtigt

Min bedste veninde er bare min BEDSTE veninde....

Jeg har dog flere gode veninder. Zafir er også en bedste veninde,  vi bor bare ikke så tæt på hinanden, at vi lige kan smutte forbi bare lige for 5 minutter

Og jeg er egentlig af den mening at man sagtens kan have flere bedste veninder. Alene af den grund at alle mennesker har hver deres styrker, og hver deres ekspert sider. Så Zafir og min Ditte kan sådan set godt "stå lige" i forhold til det at være min bedste veninde. De har ligesom bare hver deres "kompetenceområder".

Det er vigtigt at have en bedste-et-eller-andet... Om det er af samme køn eller modsatte er sådan set underordnet, bare man har een man kan dele alt med. En (eller flere) som man kan snakke om ALT med, uden at man føler man behøver skjule noget, for ikke at blive dømt på en kedelig måde....

Blev det meget indviklet?

Anmeld

25. marts 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Årh søde, du ved hvor jeg er, altid parat til at lytte

Ja det ved jeg  Tak Tak.. 

Anmeld

25. marts 2012

Nadia&Daniel

B&J skriver:

jeg savner en bedsteveninde.... jeg havde en engang men da jeg ikke gik i byen var jeg ikke god nok mere desværre så det var nok bedst det slutte men en bedste veninde er vigtig i mine øjne da det er hende der støtter en fortæller en sandheden grin og græde sammen med

Kunne ikke beskrive det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.