Har du en bedsteveninde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

sarahb

Ja og vi kan snakke om alt. Og også give gode råd og påpege de dårlige ting uden at vi bliver fornærmet og sure!
Og så ved vi altid hvor vi har hinanden!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Janni.

tanja. skriver:

Min bedste veninde er min søster. Hun er min kylling, jeg er hendes bamse. Uden hende vil jeg være tom.  

Vi deler stortset alt, og det vi ikke deler, er vidst ikke værd at nævne. Vi er meget forskellige og dog meget lig hinanden. Vi ved hvor vi har hinanden uanset hvor i livet, vi er. 

Vores børn er rimelig jævnaldrende (11 mdr imellem) og de nyder hinanden, ligesom vi nyder hinandens børn. 

Hmm hvad skal jeg sige?? Min søster er bare den bedste, og bedst af alt, hun er min søster.  

Anmeld

25. marts 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Beskriv gerne jeres forhold til hinanden Er det vigtigt med en bedsteveninde?

om jeg har en bedste veninde? nej men jeg har en veninde som jeg ikke ser særligt ofte, men som er min barndoms veninde, og som jeg elsker over alt på jorden.. og derudover har jeg to andre veninder og et par drenge venner

Anmeld

25. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Ja det har jeg. Vi har kendt hinanden i tre år. Og stolede på hinanden og fortalt hinanden alt. Hun har en søn på snart tre og han er da gude skøn og hun venter barn nummer to og jeg skal med til fødselen og jeg glæder mig..

Anmeld

25. marts 2012

Lunae

Anonym skriver:

Ja det vil jeg mene jeg har et par rigtig tætte veninder og så har jeg en venindegruppe på ca 10 piger, som tager i sommerhus, spiser sushi, holder julefrokost osv

Min bedste veninde ser jeg gerne et par gange om ugen. Vi snakker i Tlf stort set hver dag! Vi fortæller hinanden alt og kender hinandens familier på godt og ondt! Vi kan så også skændes så det brager og vi er begge meget stædige! Det er heldigvis meget sjældent

Anmeld

25. marts 2012

Anonym trådstarter

25. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Ja jeg har en bedste veninde som jeg deler alt med.. Har haft hende siden klasse og vi ved alt om hinanden og kan tale om alt. Nu bor vi langt fra hinanden og ses ikke så tit men lige så snart der sker noget nyt i vores liv er vi der for hinanden og det føles som om vi aldrig har været fra hinanden.. Hun var den første jeg fortalte jeg var blevet gift, da jeg blev gravid osv.. Jeg ville meget nødigt undvære hende

Anmeld

25. marts 2012

kiwilouise

ja jeg har en bedste veninde som jeg elsker utroligt højt  hun er det første jeg tænker på med alt hvad jeg laver og jeg har bare lyst til at ringe til hende uafbrudt bare for at høre hvordan hun har det. jeg ville ønske hun var min søster. jeg føler at hun er min søster og jeg håber inderligt at vi skal være sammen altid  OMG det kunne have været et kærestebrev det her  hahah

Elsker dig Lindi

Anmeld

25. marts 2012

Koen.

Janni. skriver:

Min bedste veninde er min søster. Hun er min kylling, jeg er hendes bamse. Uden hende vil jeg være tom.  

Vi deler stortset alt, og det vi ikke deler, er vidst ikke værd at nævne. Vi er meget forskellige og dog meget lig hinanden. Vi ved hvor vi har hinanden uanset hvor i livet, vi er. 

Vores børn er rimelig jævnaldrende (11 mdr imellem) og de nyder hinanden, ligesom vi nyder hinandens børn. 

Hmm hvad skal jeg sige?? Min søster er bare den bedste, og bedst af alt, hun er min søster.  

Og det skriver du når mine hormoner er på sit højeste, stor hyler

Anmeld

25. marts 2012

Janni.

tanja. skriver:

Og det skriver du når mine hormoner er på sit højeste, stor hyler

Ups  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.